Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Освітні, педагогічні науки
Код дисципліни: 7.011.01.O.016
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Науковим керівником магістерської кваліфікаційної роботиможе бути викладач кафедри педагогіки та інноваційної освіти, який є кандидатом чи доктором наук
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання і захист випускної кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня є завершальним етапом навчання й одним з основних видів атестації у Національному університеті «Львівська політехніка», метою якої є встановлення відповідності засвоєних здобувачами вищої освіти рівня та обсягу знань, умінь, інших компетентностей вимогам стандартів вищої освіти.
Завдання: Магістерська випускна кваліфікаційна робота – це самостійне та завершене наукове дослідження, у якому на базі вивчених професійно-орієнтованих дисциплін і виконаних студентом практичних робіт за фаховим спрямуванням мають бути сформульовані та обґрунтовані наукові положення з елементами новітніх знань (наукової новизни), що характеризують внутрішню єдність одержаних результатів, зроблених висновків і розроблених рекомендацій, які висуваються до практичного впровадження та публічного захисту і свідчать про можливість виконувати конкретні інноваційні управлінські, науково-теоретичні та прикладні завдання з врахуванням специфіки різних галузей науки та сфер професійної діяльності за профілем підготовки здобувача освітнього ступеня магістра.
Результати навчання: Результати навчання відповідно до освітньої програми (освітніх програм) : ? актуальність обраної теми; ? чіткість формулювання мети і завдань дипломного дослідження; ? структура і логіка побудови змісту дипломної роботи; ? наукова новизна та практична значущість роботи; ? якість і глибина теоретичного, методологічного та практичного аналізу задачі; ? наявність критичного огляду літературних джерел та наукової полеміки; ? актуальність і обґрунтованість запропонованих рішень; ? дотримання вимог до оформлення дипломної роботи; ? наявність та інформаційна змістовність ілюстративних матеріалів для захисту дипломної роботи; ? змістовність повідомлення магістранта про основні результати дослідження; ? правильність та чіткість відповідей на запитання членів ДЕК; ? зауваження і пропозиції, що містяться у зовнішній рецензії та у відгуку наукового керівника; ? наявність публікацій та їх рівень.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: виконана програма магістерської підготовки, в тому числі складений кваліфікаційний екзамен
Короткий зміст навчальної програми: Підготовка магістра у закладі вищої освіти передбачає обов’язкове виконання студентом дослідницької роботи, яка покликана формувати у нього узагальнення та систематизацію набутих теоретичних та практичних знань, навичок роботи з різноманітними інформаційними джерелами, здійснення самостійних наукових розвідок, формулювання наукової проблеми та пошук шляхів її вирішення.
Опис: Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Методи та критерії оцінювання: • при оцінювання кваліфікаційної роботи магістра береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача, а також оцінка роботи, керівника та рецензента. • магістерська кваліфікаційна робота оцінюється за 100-бальною шкалою на засіданні Екзаменаційної комісії
Критерії оцінювання результатів навчання: Випускна кваліфікаційна робота повинна відповідати встановленим вимогам і має бути виконана автором самостійно на основі опрацьованого найновішого теоретичного, нормативно-правового, статистичного і практичного матеріалу, містити власні розробки, висновки і пропозиції, бути належно структурованою та технічно оформленою.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Відмінно (88 - 100 балів). Кваліфікаційна робота є бездоганною в усіх відношеннях: ? містить елементи наукової новизни, підтверджені публікаціями у наукових виданнях за спеціальністю; ? має практичне значення підтверджене; ? доповідь логічна і стисла, проголошена вільно, зі знанням справи; ? відгук і рецензія позитивні; ? відповіді на запитання членів ДЕК правильні. Добре (71-87 балів). Тема кваліфікаційної роботи розкрита, але мають місце окремі недоліки непринципового характеру: ? в теоретичній частині поверхово проаналізовані джерела; ? наявні елементи новизни та практичного значення, які опубліковані у наукових виданнях за спеціальністю; ? недостатньо використані інформаційні матеріали організації, мають місце окремі зауваження в рецензії та відгуку; ? доповідь логічна, виголошена вільно; ? відповіді на запитання членів ЕК в основному правильні; ? дипломна робота оформлена в межах вимог
Рекомендована література: 1. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи: підручник / Володимир Ортинський – Львів: Видавництво Львівської політехніки. – 500 с.. 2. Тверезовська Н.Т. Методологія педагогічного дослідження [навч. посіб]/ Н.Т.Тверезовська. - К. : «Центр учбової Літератури », 2013. – 440 с. 3. Методика підготовки кваліфікаційної роботи магістра: навчально-методичний посібник / Л.Л. Сушенцева, Ю.М. Козловський, І.С. Колодій. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 88 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).