Захист магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Екологічний контроль та аудит
Код дисципліни: 7.101.02.O.013
Кількість кредитів: 4.50
Кафедра: Екологія та збалансоване природокористування
Лектор: професор, д.т.н. Мальований М.С., професор, д.т.н. Гумницький Я.М., доцент, к.т.н. Попович О.Р.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Магістерська кваліфікаційна робота (МКР) – кваліфікаційна робота, що визначає результати об’єктивного контролю ступеня сформованості умінь вирішувати типові задачі діяльності, які, віднесені в освітньо-кваліфікаційній характеристиці до дослідницької, організаційної, управлінської та виконавської (технологічної, операторської) виробничих функцій. МКР є самостійним науковим дослідженням студента, що виконується ним на завершальному етапі навчання. Її виконання є необхідною складовою навчального процесу.
Завдання: Основне завдання автора МКР – продемонструвати рівень своєї наукової кваліфікації, уміння самостійно вести науковий пошук і вирішувати конкретні наукові завдання. ІНТ.Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми у сфері екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування при здійсненні професійної діяльності або в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій, та характеризуються комплексністю і невизначеністю умов та вимог. ФК.10. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та нефахівців.
Результати навчання: ПР11. Уміти доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, власні обґрунтування і висновки до фахівців і широкого загалу. • захист магістерської кваліфікаційної роботи та здобуття освітньої кваліфікації «магістр з екології».
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • всі дисципліни другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньою програмою «Екологічний контроль та аудит»
Короткий зміст навчальної програми: Тему МКР закріплюють персонально за кожним студентом на початку навчання в магістратурі. Зміст навчальних дисциплін індивідуального плану та всіх видів практик студента має бути спрямований на виконання завдань МКР. Доцільно дотримуватися принципу наступності наукових напрямків дослідження курсової, дипломної робіт у виконанні МКР. У МКР студент повинен обов’язково посилатися на авторів та джерела, з яких запозичив матеріали або окремі результати.
Опис: Вихідні дані для виконання магістерської кваліфікаційної роботи. Здійснення бібліографічно-пошукової роботи з використанням сучасних інформаційних технологій. Формування плану, методики та обґрунтування проведення дослідження. Проведення дослідження та експерименту. Розрахунок очисних споруд і обґрунтування прийнятих технічних рішень.
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: захист магістерської кваліфікаційної роботи (100 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Студент, представляючи свою роботу на захисті, повинен у стислому вигляді: обґрунтувати актуальність теми та схарактеризувати структуру роботи; визначити об’єкт та предмет дослідження; висвітлити постановку проблеми за темою дослідження; стисло викласти найбільш важливі положення та основний зміст роботи; описати методику й результати дослідження; представити результати апробації роботи на конференціях; окреслити можливості практичного використання результатів роботи; визначити перспективи подальших досліджень з обраної тематики. На виступ студента перед ДЕК відводиться до 15 хвилин. Завершуючи виступ, студент повинен вказати, які його пропозиції вже впроваджено або заплановано до впровадження; де ще доцільно, на його думку, застосувати результати дослідження та яка їхню практичну цінність. Голова та члени ДЕК, а також інші особи, присутні на захисті, можуть звертатися до студента із запитаннями, на які він зобов’язаний дати змістовні відповіді. Після відповіді на всі питання оголошується зміст рецензії. Захист однієї магістерської роботи триває не більше 30 хвилин. За результатами захисту магістерської роботи ДЕК на своєму закритому засіданні ухвалює рішення щодо оцінки кожної магістерської роботи індивідуально та про присвоєння студенту кваліфікації з видачею йому диплома державного зразка.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: М.С. Мальований. Магістерська кваліфікаційна робота: Методичні вказівки до виконання магістерської кваліфікаційної роботи для магістрів спеціальностей «екологія», «екологія та охорона навколишнього середовища», «екологічний контроль та аудит». – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2022. – 12с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).