Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси
Код дисципліни: 7.172.04.O.015
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Радіоелектронні пристрої та системи
Лектор: Викладачі кафедри РЕПС, призначені наказом по Університету
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: .
Завдання: .
Результати навчання: За час практики студент повинен вивчити в обсязі, необхідному для виконання роботи: - обчислювальну техніку та програмне забезпечення; - обладнання, апаратуру, контрольно-вимірювальні прилади; - питання організації науково-дослідних та проектних робіт; - передову техніку та технології в галузі своєї спеціальності; - досвід наукових працівників, провідних інженерів, проектувальників РЕА; - питання економіки, організації виробництва, державні та промислові стандарти.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: дисципліни за профілем МКР
Короткий зміст навчальної програми: Індивідуальне завдання визначається темою МКР і може включати наступні розділи: 1. Огляд сучасної літератури за вибраною темою МКР. 2. Збір вихідних даних, необхідних для розв'язування наукової проблеми. 3. Вивчення нормативної документації, пов'язаної з темою МКР. 4. Вивчення (розробка) методики проведення розрахунків . 5. Вивчення (розробка) методики проведення експериментів. 6. Вибір та обгрунтування методів аналізу, синтезу, оптимізації вузлів, систем за допомогою ЕОМ. 7. Вибір алгоритму розв'язку поставленої задачі.
Опис: .
Методи та критерії оцінювання: Письмово-усна (80% - письмовий звіт про практику, 20% - відповідаючи на запитання членів комісії)
Критерії оцінювання результатів навчання: .
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література включає в себе основні підручники та посібники з профільних дисциплін, економіки та організації виробництва, а також матеріали, надані підприємством (кафедрою) і підбирається студентом в процесі роботи над МКР.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).