Підбір двигуна для кар’єрного самоскиду вантажністю 30 т

Автор: Фурмузал Ярослав Олегович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Колісні та гусеничні транспортні засоби
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Фурмузал Я.О., Попович В.В. (керівник).Підбір двигуна для кар’єрного самоскиду вантажністю 30 тон. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. РОЗШИРЕНА АНОТАЦІЯ Як показує досвід праці з технікою кар’єрного типу навіть в сучасних реаліях інновацій техніки досить складно швидко вирішити питання в ситуації коли техніка виходить з ладу через причину несправності двигуна. Адже у випадку аварійної зупинки двигуна, термін капітального ремонту приносить дуже вагомі збитки підприємству, але ж техніка має працювати і приносити прибуток. Тому актуальність вибраної теми полягає в можливості вирішення питання повної зупинки самоскиду, шляхом заміни силового агрегату, враховуючи при такій ситуації складову прямої економії. Об’єкт досліджень. Об’єктом дослідження було взято самоскид Belaz 7540B вантажністю 30 тон. Предмет дослідження. За предмет дослідження обрано дизельні двигуни внутрішнього згорання ЯМЗ 240М2 та Caterpillar 3406E. Мета дослідження. За мету було обрано дослідити двигун який за своїми характеристиками та габаритами може бути встановлений в самоскид замість двигуна ЯМЗ 240М2 та мати певні переваги. Результат досліджень в даній магістерській роботі являє собою розрахунок тягово-швидкісної характеристики обраних двигунів, їх порівняння та проектування певних агрегатів за допомогою програм Kompas 3D та SolidWorks для можливості їх взаємозаміни. Перелік використаних джерел 1. Caterpillar 3406E, C-10, C-12, C-15, C-16 On-Highway Engines Maintenance Intervals Manual 92p. 2. Engines Caterpillar (Caterpillar) 3406E. Device, repair manual, maintenance, operating instructions 20 – 259 p. 3. Методичні вказівки «Тяговий розрахунок та дослідження тягово-швидкісних властивостей автомобіля». 4. Гришкевич А.И. Автомобили. Теория. Минск. "Вышэйшая школа" 1986. 208 с. 5. Економіка виробничого підприємства: Навчальний посібник / За ред. І. М. Петровича. — К.: Знання 2001. — 405 с.