Дослідження і розвиток маркетингових комунікацій в адміністративній діяльності Благодійного Фонду «КРИЛА НАДІЇ».

Автор: Сулима Остап Сергійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Актуальність теми дослідження зумовлена загостренням конкуренції в умовах ринкової економіки. Це змушує підприєм більш ефективно розвробляти та впроваджувати інноваційні засоби маркетингових комунікацій, на основі чого вони зможуть підвищити рівень управління конкурентоспроможністю їх продукції. Новітні засоби комунікацій та загострення конкуренції на ринку інформаційних послуг, що повязано з поширенням новітніх технологій, великого значення набуває пошук нових засобів комунікації з споживачами та підвищення ефективності існуючих засобів маркетингових комунікації. Формування комплексу комунікативної політики підприємтва для підвищення конкурентоспроможності продукції має відбуватись після проведення детального аналізу галузі та визначення пріорітетних напрямків розвитку. Різноманітні елементи маркетингових комунікацій, що використовуються на тлі мінливих соціальних, економічних і конкурентних сил мають безпосередній вплив на конкурентоспроможністю продукції підприємства. До системи маркетингових комунікацій у відносяться засоби, процеси збору і надання інформації про ринок, організацію продажів, про продукцію, що пропонується, тобто все, що дає змогу налагоджувати зв’язки, обмінюватися інформацією, створює можливості взаєморозуміння, згоди між партнерами. Study object. Об’єкт дослідження є конкурентоспроможність БФ «Крила надії», що базується на розвитку маркетингових комунікацій. Scope of research. Предметом дослідження є управління конкурентоспроможністю БФ «Крила надії» на основі розвитві маркетингових комунікацій. Goal of research. Мета та завдання роботи полягає у визначенні пріоритетних напрямів розвитку маркетингових комунікацій підприємства БФ «Крила надії» та оцінки ефекту від впровадження інноваційних засобів комунікації з споживачами. Поставлена мета дослідження обумовила необхідність вирішення таких завдань: - поглибити теоретичні положення щодо факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства - проаналізувати стан ринку благодійних послуг в Україні; - систематизувати основні показники що характеризують конкурентоспроможність підприємства; - запропонувати напрямки розвитку маркетингових комунікацій підприємства; - оцінити вплив запропонованих заходів на конкурентоспроможність підприємства. Основний акцент в маркетингу робиться на визначення і задоволення потреб споживача. Для визначення потреб споживача і реалізації маркетингових стратегій і програм, націлених на їх задоволення, маркетологам необхідна інформація. Їх цікавить інформація щодо споживачів, конкурентів і інших учасників ринку. Причому за останні роки з’явився ряд факторів, які ще більше збільшили потребу в отриманні детальної інформації. Із зростанням масштабів бізнесу компаній в національних і міжнародних рамках зростає і потреба в інформації про більш великі і територіально віддалені ринки. Оскільки споживачі стали більш розбірливими та досвідченими, маркетологи потребують більш достовірну інформацію щодо того, як споживачі реагують на товари і маркетингові програми. Посилення конкурентної боротьби зумовлює потребу в інформації щодо ефективності їх маркетингових програм. У зв’язку зі швидкою зміною маркетингового середовища керівники також мають потребу в більш своєчасній інформації. Завдання маркетингових комунікацій полягає в тому, щоб виявити потреби споживачів і максимально ефективно використовувати цю інформацію в своїй маркетинговій стратегії. Високо конкурентне маркетингове середовище і постійно зростаюча ціна помилок, також вимагають, щоб маркетингові дослідження надавали високоякісну інформацію. Ефективні рішення не можуть ґрунтуватися на інтуїції або простих міркуваннях. Методи дослідження базуються на загальних економічних положеннях щодо сутності і принципів формування політики маркетингових комунікацій. У процесі дослідження застосовувалися загальноприйняті в економічній науці методи вивчення: теоретико-методологічний, абстрактно-логічний, статистично-економічний, системного аналізу, група методів економіко-математичного моделювання. Основу дослідження склали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, в яких висвітлені фундаментальні положення щодо формування політики маркетингових комунікацій. Методи дослідження базуються на загальних економічних положеннях щодо сутності і принципів формування політики маркетингових комунікацій. У процесі дослідження застосовувалися загальноприйняті в економічній науці методи вивчення: теоретико-методологічний, абстрактно-логічний, статистично-економічний, системного аналізу, група методів економіко-математичного моделювання. Основу дослідження склали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, в яких висвітлені фундаментальні положення щодо формування політики маркетингових комунікацій. Keywords: конкурентоздатність, маркетингові комунікації, просування послуг, інтернет комунікації, благодійний фонд. 1.Березенко В. В. «Public relations» в сучасному науковому дискурсі: підходи до визначення. // Наукові записки Інституту журналістики. – 2019. – Т.50. – С.228–233. 2.Казанчук І. Д. Впровадження паблік рілейшнз як метод вирішення проблемних ситуацій // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2019. – № Спец. вип.. – С.248–250. 3.Кобєлєв В.М. PR в Україні: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку // Вестник Национального технического университета “ХПИ”. – Харьков : НТУ “ХПИ”. 2019. – №8. – С.172–179. 3.Королько В.Г. Кодекс професійної поведінки та етики Міжнародної асоціації ПР (ІПРА) Паблик рілейшнз: наукові основи, методика, практика : підручник / – Вид. 4–е, допов. – К.: 2019. – 546c. 4.Кравченкова Г. М. Паблік рілейшинз як соціальний інститут: нормативний і організаційний підхід // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2019. – №58. – С.95–103.