Впровадження електронного документообігу та розвиток ІТ-технологій в органах Пенсійного фонду

Автор: Тустановська Надія Петрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Публічне управління та адміністрування (для державних службовців)
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Тустановська Н.П. Впровадження електронного документообігу та розвиток ІТ-технологій в органах Пенсійного фонду. Робота на здобуття магістра за спеціальністю 281 «Публічне управління і адміністрування». – Національний університет "Львівська політехніка". – Львів, 2020. У роботі визначено поняття електронного документа, електронного документообігу та електронного підпису. Досліджено нормативно-правове забезпечення електронного документообігу. Виявлено його основні переваги та недоліки. Розглянуто досвід зарубіжних країн (Литва, Естонія). Проведено аналіз діяльності Пенсійного фонду України, а саме проаналізовано основну діяльність ПФУ. Узагальнено інформаційні системи, які використовуються у діяльності фонду та описано сучасні інформаційні технології ПФУ. Розглянуто організацію електронного документообігу в органах ПФУ. Проаналізовано введення програмного забезпечення для електронного документообігу та доцільність його впровадження