Маркетинговий інструментарій бізнес-процесів медичних центрів (на прикладі ТОВ «Дім медицини»)
Автор: Гавриченко Дмитро Георгійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Адміністративний менеджмент
Інститут: Інститут адміністрування, державного управління та професійного розвитку
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У роботі здійснено дослідження теоретичних аспектів маркетингового забезпечення у сфері медичних послу та вивчено теоретичні основи і підходи до використання інноваційних бізнес-моделей компаніями з акцентом на маркетинговий інструментарій. Здійснено аналізування фінансово-господарської діяльності ТОВ «Дім медицини». Досліджено маркетинговий інструментарій бізнес-процесів клініки. Представлено опис бізнес-моделей приватних медичних центрів Запропоновано в дипломній роботі використання методики SERVQUAL для ТОВ «Дім медицини» та проведено її адаптацію для різних типів бізнес-моделей клініки, що дало можливість: здійснювати моніторинг реалізації всіх бізнес-процесів медичного центру; оперативно виявляти відхилення в сприйнятті якості одержуваних клієнтами медичних послуг від їх очікувань. Також рекомендовано та застосовано методику MarketScore - скорингового індексу ринкової потужності компанії. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструментарій, бізнес-модель, методика SERVQUAL, MarketScore, галузь знань “Публічне управління та адміністрування”, магістерські програми, напрями інтернет технологій в сфері охорони здоров’я.