Зміна іміджу України у провідних європейських країнах після президентських виборів 2015 та 2019 рр.

Автор: Качмарик Тетяна Петрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна інформація
Інститут: Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Магістерська кваліфікаційна робота виконана на тему «Зміна іміджу України у провідних європейських країнах після президентських виборів 2015 та 2019 рр.». Метою дослідження було дослідити зміни в іміджі України у провідних європейських країнах після президентських виборів у 2014 і 2019 роках. У цій роботі проведено аналіз зарубіжних та вітчизняних джерел з питань формування іміджу країни, а також різниці між поняттями «бренд» та «імідж». Крім того, нами досліджено формування іміджу України у провідних європейських державах внаслідок проведення президентських виборів у 2014 та 2019 роках. Також у цій роботі проведено аналіз змін іміджу після виборів глави держави в Україні у 2014 та у 2019 роках. Ключові слова: імідж, формування іміджу, Україна, вибори, європейські країни.