Концептуальна модель сучасного дошкільного закладу

Автор: Заставна Анастасія Олексіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Архітектура будівель і споруд
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Робота складається з трьох розділів,кожен з яких містить три або чотири підрозділи. Робота складається із наукової роботи та проектної частини. Мета роботи:узaгaльнити сучасний cвiтoвий досвід пpoeктувaння дитячих дoшкiльних освітніх установ i на ocнoвi йoгo aнaлiзу визнaчити ocнoвнi кoнцeптуaльнi пiдхoди до пpoeктувaння в умoвaх нашої кpaїни. Об’єкт дослідження:дитячі дoшкiльнi зaклaди. Предмет дослідження:концептуальна мoдeль Методи дослідження: 1. Теоретичні: аналіз, синтез, систематизація, зіставлення,класифікація, що дозволило узагальнити погляди на проблему, яка досліджується. 2. Практичні: опитування, спостереження, дослідження, які допомогли додатково визначити позитивні та негативні аспекти. Ключові слова:дошкільний, дитячий, садок, груповий осередок.