Формування архітектури освітніх просторів для соціальної інтеграції іноземних студентів

Автор: Лук'янченко Софія Олександрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: В даній магістерській роботі розкрита та проаналізована тема «Формування архітектури освітніх просторів для соціальної інтеграції іноземних студентів». Основним акцентом роботи є переосмислення існуючих методів інтеграції громадських просторів у багатофункціональні освітні простори та центри задля того , щоб облегшити асиміляцію іноземних студентів з місцевим населенням. Існує чимала кількість конфліктів між мігрантами та місцевими через міжкультурний та економічний фактор, тому ця дослідницька робота була направлена на збір інформації стосовно того,як можна запобігти виникненню конфліктів з допомогою архітектурно-планувальних та об’ємно-просторових рішень. Провівши дослідницьку роботу було запропонований концептуальний проект освітнього центру як приклад того, як можна використовувати ті чи інші принципи та методи інтеграції освітнього центру в тканину міста та досягти ефекту Більбао та також досягнути основної цілі дослідження. Ключові слова: Освітній центр, інтеграція, асиміляція, архітектурно—планувальне, об’ємно-просторове, освітній простір, студнт, Більабо.