Інформаційна технологія надання послуг в салоні краси

Автор: Бас Ярина Андріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Дуже часто в роботі салонів краси може виникати хаос через неспроможність адміністратора справитись із всіма обов’язками. В таких випадках заклади стають малоприбутковими і не користуються попитом клієнтів. Для уникнення цих проблем оптимальним варіантом буде створити власний інтернет ресурс, що автоматизує більшу половину робочої сили. Програма може рекламувати новини, акції, товари, продавати різні послуги або товари, нагадувати клієнтам про здійснений запис, відображати інтер’єр салону, коротку інформацію про товар чи послуги, і все це можна виконувати не виходячи з дому. Перед створенням інформаційного ресурсу по автоматизації роботи, необхідно спершу визначитись із її обов’язками, продумати різні способи запису на прийом, спланувати графік роботи та коротко і цікаво описати сам салон, щоб зацікавити користувача. Питання щодо дослідження інформаційних технологій надання послуг в салоні краси є актуальним на сьогодні, оскільки багато підприємств часто приймають рішення автоматизовувати робочий процес та стоять перед вибором яку інформаційну систему краще вибрати. Головною метою кваліфікаційної магістерської роботи є полегшити роботу салонного бізнесу та збільшити кількість відвідувачів, таким чином піднести салон на рівень вище в маркетинговій діяльності. При дослідженні об’єкту, для вирішення описуваних проблем використано підхід online запису, створено систему коментування, можливий зворотній зв’язок у вигляді переписки, ведення облікових даних. Практична цінність заключається в більшому комфорті для користувачів та збільшеному ефекті в роботі салону для власників. Ключові слова: салон краси, салони краси, інформаційні технології, онлайн запис, онлайн-запис, система керування вмістом, здійснення запису, система коментування, система реєстрації, система ведення облікових записів, онлайн режим, офлайн режим, клієнтоорієнтованість, Orchids, автоматизація роботи салону.