Проект інформаційної системи управління готельною діяльністю
Автор: Бочанова Ілона Олексіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Управління ІТ проектами
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Бочанова І.О., Демків Л.І. Проект інформаційної системи управління готельною діяльністю. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020 Розширена анотація. Управління готелем - це складний проект, який вимагає кваліфікованих керівників. Незалежно від розміру готелю, є певні етапи та процедури, яких необхідно дотримуватися. Оскільки це проект, в якому беруть участь багато зацікавлених сторін, дуже важливо ретельно спланувати всі кроки, щоб виконати всі вимоги зацікавлених сторін. Усі аспекти та потенційні ризики необхідно враховувати та об’єднувати зі стратегією. У цьому випадку буде показаний приклад усіх завдань та кроків, які виконуються веб- та мобільним додатком – управлінняготельною діяльністю. Зазвичай потрібно всього від трьох до шести місяців, щоб здійснити всі заплановані дії до дати виходу даного додатку. Етап перед датою виходу додатку включає багато викликів та можливостей. Під час цієї фази всі зацікавлені сторони стикаються з багатьма оперативними проблемами. Розробник відкоригує всі процедури стратегії перед датою виходу веб- та мобільного додатку та забезпечує найкращий підхід. Проект інформаційної системи управління готельною діяльністю вивчає аспект індустрії гостинності, а саме управління готелем. У 21 столітті використання Інтернету, комп’ютерів та інших електронних пристроїв зробило обробку різних робіт та аспектів управління дуже легкими. Цей проект - це впровадження електронної системи управління готелями, яка забезпечить належне управління даними та транзакціями централізовано та організовано, а також забезпечить зручний інтерфейс, за допомогою якого користувач буде легко взаємодіяти з лише незначними чи елементарними знаннями щодо функціонування електронного пристрою, а саме веб-додатком. Проект управління готельною діяльністю покликаний створити платформу, яка дозволяє користувачеві та адміністратору стежити за транзакціями, такими як бронювання номерів, фінансове управління готелю, облік персоналу, онлайн-бронювання та інші повсякденні заходи, що беруть участь у роботі управління готелем. Реалізація базується на вимогах до системи управління готелем. Робота над проектом поділена на п’ять основних категорій, а саме: реєстрація, проживання, харчування, фінанси та облік персоналу (управління персоналом). Цей проект вирішив завдання побудови системи, яка забезпечує точні записи, що зроблено шляхом належної ідентифікації клієнтів та правильного призначення функцій користувача, при цьому більшість процесів виконується автоматично. Електронна інформаційна система управління готелем необхідна для сприяння управлінню даними в галузі гостинності, а також для полегшення всього процесу управління готелем. Об’єктом дослідження кваліфікаційної магістерської роботи є процес розроблення проекту інформаційної системи управління готельною діяльністю як для користувачів, так і для персоналу готеля. Предмет дослідження магістерської роботи – проектування інформаційної системи управління готельною діяльністю. Мета магістерської кваліфікаційної роботи є розробення проекту інформаційної системи управління готельною діяльністю для забезпечення зручності управління даними про клієнтів, персонал готелю, реєстрацією клієнтів, розміщенням клієнтів в певних номерах, бронювання номерів та управління персоналом. Весь проект був спроектований та розгорнутий відповідно до вимог, визначених користувачем. Виявлено, що він не містить помилок відповідно до стандартів тестування. Будь-які несанкціоновані помилки будуть зосереджені в наступних версіях, які планується розробити найближчим часом. Дослідження показало, що існує декілька програмних систем управління готелями, серед яких є «GuestPoint», «FrontdeskAnywhere», «SKYWARE Hospitality Solution» та багато інших. Масштабна інформаційна система управління готелем може бути розроблена та впроваджена відповідно до середовища, в якому вона буде використовуватися. Крім того, з вищенаведеного обговорення можна зробити висновок, що спроектована надійна, безпечна, швидка та ефективна система, яка замінює ручну та не менш надійну систему. Система управління готелем може бути впроваджена в готелях для кращих результатів щодо управління даними клієнтів. На закінчення я вважаю, що цей проект при правильному використанні заощадить час, зменшить обсяг роботи, яку повинна виконати адміністрація, і замінить канцелярські матеріали на електронні апарати. Ця система також повинна слугувати головним інструментом підвищення ефективності управління готелем. Отже, була спроектована система з очікуваними результатами, але ще є можливість для вдосконалення. Ключові слова: готель, інформаційна система, проект, готельна індустрія, менеджмент. Список використаних джерел: 1. Bardi J.A (2011). Wiley: Hotel Office Management 5th Edition [online]. 2. Chandra Narayanaswami, Noboru Kamijoh, Mandayan Raghunath, e.t.c., IBM’s Linux Watch: The Challenge of Miniaturization, IEEE Computer, 33-41, January 2002. 3. Fallon M.J.O’ and Rutherford D.G. (2011). Hotel Management and Operations CA College of Ayurveda [online]. 4. G.Jingzhi, et al., “Alibaba International: Building a Global Electronic Marketplace,” in e-Business Engineering, 2006. ICEBE ’06. IEEE International Conference on, 2006, pp. 545-548. 5. Ghassan Z. Qadah, Requirements, Design and Implementation of E-services, In: IADIS International Conference on Applied Computing 2005, pp 405 6. Koolmanojwong S, “Analysis and Design of b to CE Marketplace for Tourism with UML” M.S. Thesis, Faculty of Science and Technology, Assumption University, Bangkok, Thailand 2000. 7. Ngai E. W.T and Wat F.K.T., “Design and development of a fuzzy expert system for hotel selection,” Omega, vol. 31, pp. 275-286, 2003.