Дослідження та розроблення таргетованої реклами в LinkedIN на прикладі пошуку b2b партнерів
Автор: Козар Тарас Васильович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютерні технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: У дипломному проекті розробляється система для автоматичного парсингу даних та актуалізації бази компаній. В ході написання проекту було проведено дослідження ефективності таргетованої реклами в LinkedIn на прикладі пошуку клієнтів B2B , визначено основні показники якості та зібрані статистичні дані. Практично реалізований парсер для актуалізації бази даних компаній.Подано порівняння ефективності реклами в LinkedIn з іншими соціальними мережами. Розглянуто основні обмеження до ведення рекламної активності в LinkedIn. На етапі технічної реалізації описано поетапну процедуру парсингу та актуалізації бази. Розроблено інтерактивну карту світу з кількістю користувачів в LinkedIN. Автоматизовано ряд процесів таргетованої реклами в LinkedIn за допомогою використання формул у Google Sheets та додаткового програмного забезпечення ZennoPoster. Ключові слова : таргетинг , цільова аудиторія , маркетинг , лідогенерація , кампанія , актуалізація , LinkedIn, парсинг .