Особливості просування в соціальних мережах найбільш успішних українських стартапів
Автор: Малько Анна Юріївна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Міжнародна інформація (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: АНОТАЦІЯ Малько А. Ю. «Особливості просування в соціальних мережах найбільш успішних українських стартапів». У магістерській кваліфікаційній роботі розкрито суть поняття «SMM», охарактеризовано роль просування у соціальних мережах у веденні бізнесу, виділені основні характеристики, за якими можна співставити поняття SMM з маркетингом. Також, були визначені моделі стратегічної зрілості стратегії SMM. У роботі були проаналізовані найуспішніші українські стартапи “Reface”, “Preply”. Описаний їхній досвід у побудові якісної SMM-стратегії та ресурси, інструментарій, які вони використовують з ціллю просування у соціальних мережах власного бренду. З метою побудови оптимальної SMM-стратегії, ми порівняли кампанії просування двох стартапів та співставили дані з інформацією опитування спеціаліста у SMM-сфері. Таким чином ми знайшли універсальну стратегію просування у соціальних мережах для стартапів, зобразивши її графічно на інтелектуальній карті. Ключові слова: просування у соціальних мережах (SMM), маркетинг, стратегія, стартап, SMM-інструменти, платформи, ринок, метрики, інтелектуальна карта.