Інноваційні інтернет-комунікації у виборчих кампаніях в Україні (на прикладі президентських та парламентських виборів 2019 р.)

Автор: Гринач Марта Ярославівна
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Міжнародна інформація (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Анотація В даній роботі досліджено інноваційні методи інтернет-комунікацій двох лідерів президентських виборів в 2019 році (Петра Порошенка та Володимира Зеленського), а також беззаперечного лідера парламентських виборів 2019 року - партії «Слуга народу». Розглянуто також такі популярні соціальні мережі як Facebook, Instagram, messenger Telegram. А методом порівняльного аналізу було визначено найбільш ефективні методи взаємодії з електоратом. Ключові слова: інновація, інтернет-комунікація, політична реклама, інтернет-технології, соціальні мережі, передвиборча кампанія 2019.