Інтернет-реклама в президентський виборах 2019 року в Україні та державах-сусідах

Автор: Аляб'єв Юрій Олександрович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Міжнародна інформація (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Аляб’єв Ю. О. Інтернет-реклама у президентський виборах 2019 року в Україні та державах-сусідах: магістерська кваліфікаційна робота Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання засобів та методів інтернет-маркетингу під час політичних процесів з метою впливу на формування рішень мас населення стосовно виборчого процесу та інших політичних рішень під час виборів в Україні 2019 року, Польщі 2020 року та Білорусі 2020 року, та аналізу особливостей та ролі інструментів онлайн реклами у ході електоральної агітації у цих країнах, та на основі цього формування висновків про поширеність інформаційних технологій в суспільстві та їх впливу на демократичність політичних процесів. Таким чином у результаті виконання роботи було розглянуто особливості і види засобів та методів інтернет-реклами. Визначено особливості використання засобів інтернет-маркетингу у передвиборчих та політичних кампаніях. Досліджено використання засобів інтернет-реклами під час передвиборчої агітації кандидатами в президенти України 2019 року, Польщі 2020 року та Білорусі 2020 року. У роботі окреслено основні політичні тенденції передвиборчих процесів в Україні, Польщі та Білорусі та співставлено їх з особливостями використання засобів інтернет-маркетингу у політичній сфері та визначено головні загрози у методах використання інтернет-маркетингу для демократичності політичних процесів. Загальний обсяг: 88 сторінок, 55 рисунків, 64 бібліографічних найменування. Ключові слова: вибори президента України 2019 року, Польщі 2020 року, Білорусі 2020 року, інтернет-маркетинг, маніпуляції політичними процесами, демократія, мікротаргетинг, соціальні мережі, SMM, SEO, DMP