Розробка проекту інженерно-геодезичних вишукувальних робіт для капітального ремонту транспортних розв’язок на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 526+229 км, с. Малі Підліски, Львівська область

Автор: Чигер Роман Петрович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інженерна геодезія
Інститут: Інститут геодезії
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Чигер Роман Петрович, Смірнова О.М. (керівник) Розробка проекту інженерно-геодезичних вишукувальних робіт для капітального ремонту транспортних розв’язок на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 526+229 км, с. Малі Підліски, Львівська область. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020 р. Розширена анотація. У 2020р на будівництво та реконструкцію автомобільних доріг Кабінет Міністрів України виділив Державному агентству автомобільних доріг 26192997,4 тис. гривень із фонду боротьби з гострою респіраторною хворобою COVID-19 [4]. Ці кошти були виділені для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення” на безповоротній основі (видатки розвитку). Основою для розробки проєкту для будівництва чи реконструкції автомобільних доріг є генеральний план [1, 5, 6], який розробляється на основі топографічного плану масштабу 1:500. Тому не викликає сумніву актуальність тематики магістерської кваліфікаційної роботи. Розробка проекту інженерно-вишукувальних робіт для капітального ремонту транспортних розв’язок на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 526+229 км, с. Малі Підліски Львівської області проводили у три етапи: На підготовчому етапі з’ясували топографо-геодезичне забезпечення району робіт, фізико-географічні, кліматичні умови. Встановлено, що у районі с. Малі Підліски знаходяться шість пунктів полігонометрії четвертого класу та три ґрунтові репери ІІ класу нівелювання [1, 2, 3]. На другому етапі розроблено проєкт геодезичної основи під топографічне знімання території робіт згідно наявним нормативним вимогам [2]. Довжина запроектованої мережі полігонометрії складає 2634,464 м. Кожен хід запроектований від базисної сторони до вузлової точки 6. Запроектовані ходи нівелювання довжиною 2,717км. Ходи нівелювання змінюються в межах від 0,836 км (3 хід) до 1,008 км (2 хід) [2]. Вимірювання ходів полігонометрії виконувалося електронним тахеометром Leica TS06 , нівелювання ІІІ класу - оптичним нівеліром LEICA NA332 фірми Leica Geosystems [8]. На етапі польових вишукувальних робіт виконаний огляд вихідних пунктів та рекогностування планово-висотної мережі на місцевості, безпосередні вимірювання та їх попереднє опрацювання. Після розшуку та огляду пунктів [2] з’ясувалось що всі шість пунктів полігонометрії та три ґрунтових репери знаходяться в хорошому стані і можуть бути використані як вихідні для створення геодезичної основи. Проведено рекогностування 15 пунктів полігонометрії 2 розряду. Всі пункти були закріплені на місцевості тимчасовими знаками. Виконано виміри на пунктах. Прокладено ходи полігонометрії 2 розряду та нівелювання ІІІ класу. Результати передано на комп’ютер для вирівнювання. Наступним був камеральний етап, під час якого відбулося опрацювання польових матеріалів, отримання координат і висот пунктів геодезичної основи та матеріалів тахеометричного знімання, складання каталогів координат і висот пунктів, схем планової і висотної основи, топографічного плану місцевості в масштабі 1:500 [3]. Здача фінального звіту та картографічних матеріалів. Виконано тахеометричне знімання масштабу 1:500. У програмі Digitals складено топографічний план масштабу 1:500 з січенням рельєфу 0,5 м загальною площею 4 га [5, 6]. На топографічній карті було запроектовано колові криві на кутах повороту [7]. Складено проект на проведення та організацію геодезичних робіт, розраховано кошторис на їх виконання. Об’єкт дослідження - с. Малі Підліски Львівської області. Предмет дослідження – розробка проекту інженерно-геодезичних вишукувальних робіт для капітального ремонту транспортних розв’язок на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 526+229 км. Мета дослідження: розробити і реалізувати проект інженерно-геодезичних вишукувальних робіт для капітального ремонту транспортних розв’язок на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 526+229 км. За результатами проведених робіт розроблений проект інженерно-геодезичних вишукувальних робіт для капітального ремонту транспортних розв’язок на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 526+229 км. Згущена опорна мережа і створена планово-висотна основа для топографічного знімання ділянки дороги на ділянці М-06 Київ – Чоп 526+229 км, с. Малі Підліски, Львівська область. Виконане тахеометричне знімання і створена топографічна карта масштабу 1:500 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ - Чоп на ділянці км 526+229 в с. Малі Підліски, Львівська область Перелік використаних літературних джерел. 1. Вишукування, проектування і територіальна діяльність. (2008) ДБН А.2.1-1-2008. [чинний від 2008-07-01]. К.: Мінрегіонбуд України. 2. Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5 000, 1:2 000, 1:1 000, 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98). Головне управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України (Укргеодезкартографія). (2020). 3. Островський А.Л., Мороз О.І, Тартачинська З.Р., Герасимчук І.Ф. (2011) Геодезія. Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка» 4. Постанова Кабінету Міністрів України № 539 (2020) 5. Склад та зміст детального плану території.( 2012) ДБН Б.1.1-14. [чинний від 2012-03-12]. К.: Мінрегіонбуд України. 6. Система проектної документації для будівництва. Умовні познаки і графічні зображення елементів генеральних планів та споруд транспорту. (2009) ДСТУ Б А 2.4-2:2009. [чинний від 2010-01-01]. К.: Мінрегіонбуд України 7. Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво (2007)- ДБН В.2.3-4:2007. [чинний від 2008-03-01]. К.: Мінрегіонбуд України. 8. Шевченко Т. Г., Мороз О. І., Тревого І. С. (2006) Геодезичні прилади. Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка»