Дослідження та удосконалення маркетингової політики ТОВ "Кормотех" на основі концепції інтегрованого брендингу
Автор: Савчук Сніжана Петрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Савчук С.П., Чорнописька Н.В. (науковий керівник). Дослідження та удосконалення маркетингової політики ТОВ «Кормотех» на основі концепції інтегрованого брендингу. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. – 102 с. Розширена анотація У даній магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-прикладні засади концепції інтегрованого брендингу та доведено її актуальність застосування для ефективного ведення маркетингової діяльності підприємства. У висвітленні проблеми брендингу важливу роль відіграли такі основні фундатори маркетингу як Ф. Котлер, Д. Ейкер, В. Руделіус, Т. Нельсон та інші. Значний вклад у розвиток вітчизняного маркетингу зробили такі науковці, як Крикавський Є.В., Мних О.Б., Мороз Л.А., Косар Н.С., Глинський Н.Ю., Окландер М.А. [1, 2, 3, 4, 5] та інші. Метою магістерської роботи є теоретичні узагальнення та розробка практичних рекомендацій щодо втілення концепції інтегрованого брендингу в маркетинговій політиці підприємства. Об’єктом дослідженняє маркетингова діяльність ТОВ «Кормотех», яка є вітчизняним лідером на ринку готових кормів для домашніх тварин, що входить в ТОП-70 найбільших світових виробників та в ТОП-50 виробників Європи. Предметом дослідженняє удосконалення маркетингової політики у просуванні бренду «Клуб 4 лапи» на європейський ринок, а саме Румунії та Польщі, на основі концепції інтегрованого брендингу. У процесі дослідження були використані такі методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, економіко-статистичний метод, SWOT-аналіз, матричний метод, прогнозування (метод експоненціального згладжування), електронне анкетування, графічний метод. В роботі здійснено аналіз маркетингової політики ТОВ «Кормотех», наведено основні фінансово-економічні показники діяльності підприємства, охарактеризовано позиції підприємства на вітчизняному ринку готових кормів, зроблено стратегічний аналіз брендингу, зокрема бренду «Клуб 4 лапи», описано організацію маркетингової діяльності підприємства. Ринкове дослідження, проведене автором за допомогою хмарного анкетування, дало змогу визначити оцінні критерії цільової аудиторії, їхню пріоритизацію та вагу впливу бренду на їхній вибір, а також отримати цілісну картину відносно структури інформаційних ресурсів про бренд та оцінку ефективності комунікаційних каналів. Спрогнозовано online продажі ТОВ «Кормотех» на майбутній період з врахуванням останніх змін структури ринку on-line vs off-line. Здійснено детальний аналіз брендів-конкурентів, їхні позиціонування та Інтернет просування на європейських ринках, а саме Польщі та Румунії. Дослідження вміщувало в собі аналіз основної комунікації в залежності від ринку, посил кожного бренду, їхню активність в соціальних мережах та загальний бенчмаркінг. За допомогою матричного методу на карті Адлера було визначено позиціонування брендів, які домінують на ринку Румунії. А також отримали стратегічну карту конкурентів на ринку готових кормів Польщі. На основі SWOT-аналізу було визначено вагомі переваги бренду «Клуб 4 лапи» на європейському ринку. На основі результатів дослідження було розроблено рекомендації для просування бренду «Клуб 4 лапи» online з метою глибшого проникнення на ринку Румунії. Для просування були обрані наступні інструменти: SMM, контекстна реклама Google Ads та таргетована реклама Facebook, відеомаркетинг (зокрема Youtube), email-маркетинг. Для посилення позицій на ринку Польщі були сформульовані рекомендації з використанням відповідного набору інструментів Інтернет-маркетингу. Також було рекомендовано здійснити оптимізацію офіційного вебсайту. Стратегії для просування бренду «Клуб 4 лапи» за допомогою online-маркетингу на двох ринках відрізнялись повнотою та кінцевими цілями використання кожного інструмента та комунікаційною стратегією відповідно до вищенаведеного аналізу позиціонування. Ключові слова: маркетингова політика, позиціонування, інтегрований брендинг, просування бренду, online-маркетинг, бренд, ринок готових кормів. Список використаної літератури 1. Глинський Н.Ю., Бончик Ю.С. (2014). Соціальні мережі як канал маркетингової комунікації . Регіональний збірник наукових праць «Прометей». Вип. 2(44). С. 85-91. 2. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. (2013). Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Львів. 256 с. 3. Косар Н. С., О.Я. Марущак, Н.С. Косар, І.І. Білик. Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України. (2010). URL : http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/11455/1/62.pdf. 4. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. (2018). Маркетингові дослідження: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 460с. 5. Мороз Л.А., Косар Н.С., Кузьо Н.Є. (2018). Інтернет-реклама в Україні: особливості, виклики, перспективи розвитку. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 29 (1). С.176-181.