Удосконалення системи управління ТОВ «ЕЙ ДІ ПРОДАКШН» на засадах проектного менеджменту
Автор: Цись Тарас Сергійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Цись Т.С., Новаківський І.І. (керівник). Удосконалення системи управління ТОВ “ЕЙ ДІ ПРОДАКШН” на засадах проектного менеджменту. Магістерська кваліфікаційна робота. — Національний університет «Јlьвівська політехніка», Львів, 2020. Сьогодні жодне підприємство сьогодні не може обійтися без реклами. Найбільш доступною і тому поширеною є зовнішня реклама, яка служить ефективним інструментом залучення клієнтів. Креативно оформлена і встановлена зовнішня реклама за декілька секунд, упродовж яких споживач бачить вивіску, зуміє донести необхідну інформацію. Зовнішня реклама також прив’язана до поточних подій і свят. Кожне замовлення щодо розроблення засобу зовнішньої реклами у такому випадку є унікальним і в той же час чітко спланованим у часі. Тому у сучасних умовах управління діяльністю такого підприємства з виготовлення зовнішньої реклами охоплює сукупність розподілених процесів за різними замовленнями, які можуть виконуватися як послідовно, так і паралельно. Різні етапи виконання кожного замовлення потребує залучення різних виконавців. Тому не дивно, що для управління діяльністю таких підприємств доцільне застосування методів проектного менеджменту. Об’єктом дослідження роботи є виробничо-господарська діяльність підприємства по виготовленню і встановленню зовнішньої реклами. Предметом дослідження даної магістерської кваліфікаційної роботи є удосконалення системи управління виробничою діяльністю підприємства по виготовленню і встановленню зовнішньої реклами шляхом застосування методів проектного менеджменту і можливостей посилення комунікацій із замовниками через Інтернет. Мета дослідження – розроблення комплексу заходів щодо удосконалення процесів організування діяльності підприємства по виготовленню і встановленню зовнішньої реклами в Україні з урахуванням розвитку і динамічної модифікації форм і середовища представлення зовнішньої реклами. Дана мета передбачає виконання наступних завдань: • дослідження процесів трансформації ринку зовнішньої реклами в Україні; • визначення стратегії розвитку системи управління виробничою діяльністю в тісному взаємозв’язку із замовниками; • впровадження засобів управління проектами в систему управління підприємства; • розроблення стратегії формування сайту для налагодження тісної взаємодії із замовниками у процесі виконання замовлень, а також надання консультацій потенційним споживача. У результаті проведеного дослідження було розроблено і обґрунтовано доцільність впровадження проекту інформаційної системи на основі комплексного підходу у сфері інформаційного забезпечення організування внутрішньо організаційної діяльності і системи комунікацій із партнерами і замовниками для підприємства по виготовленню зовнішньої реклами ТОВ «ЕЙ ДІ ПРОДАКШН». Проведене дослідження ринку зовнішньої реклами в Україні і місті Києві зокрема дало змогу сформувати вимоги щодо удосконалення діяльності цього підприємства. Основними вимогами сьогодення є динамічне виробництво зовнішньої реклами в тісній співпраці з замовниками, що потребує удосконалення інформаційної системи управління в сфері організування виробництва і підтримання широких комунікацій з споживачами, а особливо з замовниками. В представленій роботі розроблено і обґрунтовано доцільність паралельного супроводу замовлень проектів на основі впровадження програмного забезпечення управління проектами і створення сайту підприємства. Розроблені рекомендації є актуальними для підприємств виготовлення реклами, зокрема насамперед орієнтована на ТОВ «ЕЙ ДІ ПРОДАКШН». Ключові слова — зовнішня реклама, виробнича діяльність, інформаційна система управління, проектний менеджмент, сайт організації, хмарне середовище, комплексний підхід. Перелік використаних літературних джерел. 1. Chukhray, N. (2018). Cold supply chains of thermally labile products and their competitiveness. Przedsiebiorczosc i Zarzadzanie, 19(5.3), 85- 102. 2. Chukhraі N. I. (2016). Business process reengineering in the centralization of the industrial enterprises management / N.I. Chukhray, S.I. Matviy // Marketing and Management of Innovations. – № 3 – p. 172-181. 3. Halkiv Liubov I., Kulyniak Ihor. (2017). Formation of innovative economy: investment principles of educational potential development / Zeszyty Naukowe Politechniki Slaskiej. Seria Organizacja i Zarzadzanie [Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series], , – Zeszyt 108, Politechnika Slaska, pp. 113-121 4. Lisovska L., Karyy, O. (2020). Classification of Factors Determining the Necessity for Searching of a Partner Within Innovative Activities. Economics, Entrepreneurship, Management. Volume 7, Number 1, pp. 84 – 98. 5. Ugolkov, I., Karyy, O., Skybinskyi, O., Ugolkova, O. & Zhezhukha, V. (2020). The evaluation of content effectiveness within online and offline marketing communications of an enterprise. Innovative Marketing, 16(3), 26-36. 6. Новаківський І. І., Грибик І. І., & Смолінська Н. В. (2018). Перспективи модернізації організаційно-виробничих структур в умовах становлення мережевої економіки. Вісник Національного університету Львівська політехніка. Проблеми економіки та управління, (2), 65-76. 7. Новаківський І.І. Злидник Ю.О. (2020) Аналіз перспектив застосування Scrum-методу для підприємств малого і середнього бізнесу в Україні // Інфраструктура ринку, 37. с. 357-362. https://doi.org/10.32843/infrastruct37-51 8. Новаківський І.І. Злидник Ю.О. (2020) Розвиток дистанційного менеджменту як ключова умова успіху для сучасних підприємств // Інфраструктура ринку, № 43. 223-228. https://doi.org/10.32843/infrastruct43-40 9. Новаківський І.І., Грибик І.І., Смолінська Н.В. (2019). Інформаційні системи в менеджменті: адаптивний підхід: підручник. — К.: Видавничий дім «Кондор» . — 440 с. ISBN 978-617-7729-28-9 10. Петрович Й. М., Новаківський І. І. (2018). Управління проектами: підручник. Львів : Видавництво Львівської політехніки. 396 с. ISBN 978-966-941-234-8