Дослідження та удосконалення комунікаційної політики АН "Берегиня" на ринку нерухомості

Автор: Шава Дмитро Андрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Шава Д.А., Бочко О.Ю. (керівник). - Дослідження та удосконалення комунікаційної політики АН "Берегиня" на ринку нерухомості – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. - 95с. Доведена актуальність проблеми дослідження та удосконалення маркетингової політики з метою покращення роботи підприємтсва на рину нерухомості. Враховано особливості розвитку ринку нерухомого майна вцілому по Україні, по регіону та окремо в місті Луцьк. Об’єктом дослідження є комунікаційна політика Агентства нерухомості «БЕРЕГИНЯ». Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти розроблення, застосування й оцінювання маркетингових комунікацій Агентства нерухомості «БЕРЕГИНЯ». Агентство нерухомості «Берегиня» займає 7% на ринку нерухомості м. Луцьк. Це спеціалізована комерційна організація, яка здійснює посередницькі послуги між продавцем і кінцевим покупцем на ринку нерухомості. Відповідно до поставленої мети і завдань було розкрито сутність маркетингової комунікацій на основі джерела [8,9] , Досліджено питання реклами, її різновидів та особливостей використання в сфері послуг [11, 12, 13], описані особливості комунікаційних стратегійв сфері послуг. Проведено аналіз фінансово-господарської та маркетингової діяльності АН «Берегиня». Визначено сутність поняття нерухомості та її особливості. Проаналізована середня вартість квартири в м. Луцьку залежно від району. Визначено вплив різних чинників на становище регіональних ринків нерухомості. Досліджена організаційна структура підприємства, пораховані основні фінансово економічні показники підприємства. Описано основні господарські підрозділи СГП підприємства АН «Берегиня». Здійснений його SWOTаналіз та побудована Матриця БКГ. Було описано особливості кожної комунікаційної політики, яку в своїй діяльності використовує агентство. На основі даних про застосування цих комунікацій, було обчислено коефіцієнт рентабельності для кожної окремо взятої маркетингової комунікації. За допомогою опитувань та досліджено основні види проблем пов’язаних з комунікаційною політикою підприємства Було розроблено комплекс заходів для вирішення досліджуваних проблем та вдосконалення маркетингової політики підприємства. Створено прогнозну модель для прогнозування рівня витрат компанії на комунікаційну політику. Розроблено ряд рекомендацій щодо корегування рівня витрат на кожен окремо взятий рекламний інструмент. Систематизовано проблеми маркетингових комунікацій та методи їх вирішення. Створено графічний план розвитку підприємства АН «Берегиня». Розроблені заходи у разі їх впровадження дозволять підприємству значно покращити свої конкурентні переваги. Ключові слова: маркетинг, маркетинговий менеджмент, маркетингові комунікації, ринок нерухомості, комунікаційна політика.