Дослідження та удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів
Автор: Глубіцький Олег Іванович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Глубіцький О.І., Жежуха В.Й. (керівник). Дослідження та удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. Брендингова політика – це генеральний напрям роботи в бренд-менеджменті, сукупність методів та принципів по виробленню цілей і завдань, спрямованих на розвиток бренду [1]. Брендингова політика входить до складу маркетингової діяльності компаній і може бути проаналізована з точки зору різних аспектів [2-3]. В сучасних умовах ринку брендингова політика стала ключовим елементом маркетингу. Вона визначає позиції інших складових політики підприємства, оскільки роль бренду для підприємства сьогодні є чи не найвизначальнішим фактором конкурентоспроможності та виживання підприємства на ринку [4-5]. Об’єктом дослідження у магістерській кваліфікаційній роботі є ТОВ «Т.Б. Фрут», а предметом дослідження – брендингова політика ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів. Провівши комплексне дослідження проблеми удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів, було досягнуто всіх завдань магістерської кваліфікаційної роботи. Основними завданнями при написання цієї роботи були: огляд теоретичної бази та нормативно-правових актів за проблемою удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів; характеристика системи менеджменту та аналізування фінансового-економічного стану і зовнішньоеконо-мічної діяльності ТОВ «Т.Б. Фрут»; аналізування за проблемою удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів; дослідження факторів впливу та виявлення проблем удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів; обґрунтування та економічне оцінювання комплексного заходу щодо удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів. На етапі аналізування літературних джерел та нормативно-правової бази було досліджено нормативно-правове забезпечення брендингової політики, найновіші зміни у законодавстві. Також було вивчено літературні джерела, які напряму пов’язані з темою удосконалення брендингової політики підприємства. На етапі аналізування діяльності ТОВ «Т.Б. Фрут» було описано загальну характеристику підприємства, досліджено діючу систему менеджменту, проаналізовано основні фінансові показники за останні 4 роки. Також було виявлено проблемні ділянки функціонування ТОВ «Т.Б. Фрут». На етапі аналізування за проблемою було виявлено, що ТОВ «Т.Б. Фрут» зовсім не використовує інтернет-маркетинг на ринку В2В і також були виявлені проблеми з правильним позиціонуванням бренду на ринку. Внаслідок чого були запропоновані рекомендаційні заходи, які зможуть посприяти вирішенню цих проблем. Рекомендаційні заходи для ТОВ «Т. Б. Фрут» були такі: – використання моделі позиціонування бренду ТОВ «Т.Б. Фрут» в межах брендингової політики підприємства в умовах пошуку нових іноземних контрагентів; – розширення інструментарію PR-кампанії ТОВ «Т.Б. Фрут» у секторі В2В продажів за рахунок елементів інтернет-маркетингу (SEO, SMM) в межах брендингової політики в умовах пошуку нових іноземних контрагентів. Перший захід передбачає здійснення персоналізованого позиціонування товарів підприємства на різних ринках. На ринку Північної Америки потрібно позиціонувати товари компаній як дешевші відносно своїх конкурентів, а на ринку ЄС потрібно здійснювати позиціонування товару, акцентуючи увагу на вигодах споживача, а саме на високій якості продукції. Другий захід передбачає здійснення запланованих заходів PR-кампанії за допомогою інтернет-маркетингу з метою покращення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут». Щоб цього досягти, потрібно використовувати соціальні мережі, втілювати правильний e-mail-маркетингу та використовувати контент-маркетинг. У результаті реалізації рекомендованих заходів щодо удосконалення брендингової політики ТОВ «Т.Б. Фрут» в умовах пошуку нових іноземних контрагентів отримає такий економічний ефекти як: зростання рентабельності власного капіталу, що спричинено збільшенням чистого прибутку, внаслідок економії витрат. Під час виконання магістерської дипломної роботи комплексно описано технологію реалізації рекомендаційних заходів, що включає в себе детальний опис впровадження кожного етапу, відповідальних виконавців, а також визначено вартість імплементації цих заходів для ТОВ «Т.Б. Фрут». Ключові слова: брендингова політика, PR, брендинг, інтернет-маркетинг, зовнішньоекономічна діяльність. Перелік використаних літературних джерел. 1. Тимошенко, О.В., & Чаплінська, Я.В. (2015). Особливості формування брендингової політики підприємств України. Формування ринкових відносин в Україні, 2, 125-129. 2. Івашова, Н.В. (2011). Місце брендингу у сучасних маркетингових концепціях. Маркетинг і менеджмент інновацій, 4 (ІІ), 89-97. 3. Яцюк, Д.В. (2015). Брендингова політика і стратегія розвитку бренду: термінологічна невизначеність. Ефективна економіка, 3. doi: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3905. 4. Ugolkov, I., Karyy, O., Skybinskyi, O., Ugolkova, O., & Zhezhukha V. (2020). The evaluation of content effectiveness within online and offline marketing communications of an enterprise. Innovative Marketing, 16 (3), 26-36. doi:10.21511/im.16(3).2020.03 5. Bespalyuk, Kh. M., Horbal, N. I., and Denysyuk, O. V. (2018). Psychological factors in the formation of pricing tactics. Marketing and management of innovations, 1, 140-151.