Удосконалення системи управління продажами у маркетинговій стратегії підприємства

Автор: Домашин Вадим Миколайович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Економіка підприємства
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: РОЗШИРЕНА АНОТАЦІЯ У кваліфікаційній роботі магістра досліджено особливості розвитку системи управління продажами на підприємстві з розробкою практичних результатів у вигляді презентації системи управління продажами. Розроблена система управління базується на принципах, передбачених процесом моделювання реалізації функцій менеджера з продажу готової продукції. Постійні зміни на ринках сьогодні ставлять перед виробниками постійне вдосконалення системи управління. Особливо це стосується управління продажами, оскільки це фронт успішної ринкової діяльності. Важливо узгодити цю систему управління з маркетинговою стратегією підприємства. Такий підхід виділяє ті компанії, які постійно зміцнюють свої позиції вранці. Якщо компанія ставить конкретні стратегічні цілі і вже під ними розробляє свою систему продажів, це фундамент для досягнення цих цілей, без яких неможливе стабільне і довгострокове зростання. На практиці ключовою роллю в системі збуту продукції є створення каналів збуту. Існує кілька підходів до їх побудови, які визначають їх довжину, ширину та кількість посередників, які будуть задіяні. Тут вам потрібно впровадити їх у контексті маркетингової стратегії. Якщо компанія чітко розуміє специфіку свого товару та ринку, а також свою стратегію, це дозволить вам вибрати найбільш ефективні рішення при побудові дистриб’юторської мережі. Постійне зростання ринків та конкуренція на них призводить до того, що у покупця з’являється все більше альтернатив при виборі товару, саме тому орієнтація на потреби споживачів є вирішальною для виживання підприємства в 21 столітті. Через швидкі зміни динаміки ринкових відносин у сучасному світі виробники змушені швидше пристосовуватися до змін навколишнього середовища та швидко застосовувати найсучасніші моделі управління бізнесом. У сучасній ринковій економіці ефективна діяльність суб’єктів господарювання як у довгостроковому, так і в поточному періодах залежить від належного маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства, що є початковою ланкою для планування роботи підприємств на всіх рівнях. Сучасне управління продажами дозволить компанії зменшити витрати на свою діяльність, збільшити клієнтську базу, поліпшити кінцевий результат своєї діяльності та зміцнити свої позиції на ринку. Існує кілька підходів до відповіді на питання, в чому полягає суть управління, одна з таких відповідей: "У зменшенні мінливості процесів". Для керівника будь-якого підприємства основною метою є робота системи відповідно до визначеного плану та прогнозу. Рівень управління та якість характеризується передбачуваністю процесів. Саме здатність прогнозувати майбутні процеси визначає стабільність результатів. розробка прикладних рішень для вдосконалення системи управління в контексті реалізації процесуального підходу до управління продажами на підприємстві, яке є представником харчової промисловості України.