Дослідження і вдосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ "Інновейд" на ринку надання послуг з цифрового маркетингу
Автор: Когут Віталій Андрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Когут В.А., Гайванович Н.В. (наукова керівниця). Дослідження і вдосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ "Інновейд" на ринку надання послуг з цифрового маркетингу. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. – 99 с. У даній магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто та узагальнено знання про ринок інтернет реклами в Україні та її вплив на маркетингові комунікації підприємства та розроблено рекомендації та план щодо оптимізації комунікаційної політики діяльності ТОВ "Інновейд". Значний вклад у розвиток вітчизняного маркетингу та маркетингових комунікацій зробили такі науковці, як Крикавський Є.В., Мних О.Б., Мороз Л.А., Косар Н.С., Глинський Н.Ю., Окландер М.А. [1, 2, 3, 4, 5] та інші. Метою магістерської роботи є аналіз маркетингової діяльності та комунікаційної політики ТОВ "Інновейд" на ринку послуг з інтернет маркетингу в Україні, обґрунтування пропозицій щодо її вдосконалення на основі побудови ефективної комунікаційної політики. Об’єкт дослідження у даній роботі є ТОВ "Інновейд" — компанія повного цифрового циклу, що спрямовує дії клієнта в інтернет середовищі за допомогою інструментів інтернет маркетингу. Предметом дослідження є вплив інтернет маркетингу на комунікаційну діяльність торгової марки “INNOWADE” та вдосконалення існуючої маркетингової політики комунікації. У процесі дослідження були використані такі методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, прогнозування, електронне анкетування, графічний метод. В роботі здійснено аналіз маркетингової комунікаційної політики ТзОВ «Інновейд», наведено основні фінансово-економічні показники діяльності підприємства, охарактеризовано основних конкурентів підприємства, обґрунтовано напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТзОВ «ІННОВЕЙД», розроблено комплексну комунікаційну стратегії ТзОВ «Інновейд». Дослідження ринку, що провів автор за допомогою хмарного анкетування, дало змогу визначити пріоритетність вибору послуг у інтернет маркетингу, їхню готовність вкладати фінансові ресурси у розвиток напрямку, а також отримати розуміння важливості напрямку інтернет маркетингу для клієнтів ТзОВ «Інновейд». Спрогнозовано продажі послуг ТзОВ «Інновейд» на кінець 2020 року та пперший квартал 2021. Здійснено детальний аналіз конкурентів, їхні позиціонування, стиль комунікації, унікальність пропозицій, статусність клієнтів та основні сфери діяльності. На основі результатів дослідження було розроблено комплексну комунікаційну стратегію ТМ “INNOWADE” з метою збільшення упізнаваності ТМ на ринку України та серед професійних кругів. Розроблено сегментацію клієнтів та підібрано унікальні повідомлення для кожного із сегментів та методи передачі цих повідомлень, зокрема такі як: E-mail маркетинг, участь у конференціях, SMM, таргетована реклама, контекстна реклама, експертні статті на сайтах, що близькі за тематиками маркетингу/бізнесу/технології, спікерство, акції. Для реалізації стратегії було сформульовано план на перші 3 місяці 2021 року з використанням рекомендованих інструментів Інтернет-маркетингу. Було створено візуальні складові для конкретних площадок, прописано текстові посили та прописано текст виступу для участі в конференціях. Автором було розраховано маркетинговий бюджет на цей період та поставлено цілі. Ключові слова: інтернет маркетинг, маркетингові комунікації, реклама, маркетинг, діджитал, канали комунікації. Список використаної літератури • Глинський Н.Ю., Бончик Ю.С. (2014). Соціальні мережі як канал маркетингової комунікації . Регіональний збірник наукових праць «Прометей». Вип. 2(44). С. 85-91. • Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. (2013). Стратегічний маркетинг: навч. посіб. Львів. 256 с. • Косар Н. С., О.Я. Марущак, Н.С. Косар, І.І. Білик. Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України. (2010). URL :http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/11455/1/62.pdf. • Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. (2018). Маркетингові дослідження: Підручник. Львів: Видавництво Львівської політехніки. 460с. • Мороз Л.А., Косар Н.С., Кузьо Н.Є. (2018). Інтернет-реклама в Україні: особливості, виклики, перспективи розвитку. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 29 (1). С.176-181.