Дослідження ринку кормів та вдосконалення товарно-комунікаційної політики ТОВ "Кормотех" на ньому
Автор: Пастирська Романна Олегівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Пастирська Р. О., Балик У. О. (керівник). Дослідження ринку кормів та вдосконалення товарної та комунікаційної політики ТОВ «Кормотех» на ньому. Магістерська кваліфікаційна робота. — Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. На ринкукормів для домашніх тварин спостерігається жорстка конкуренція між українськими та іноземними підприємствами, проте вітчизняні виробники знаходять можливості успішного просування кормів для домашніх тварин на українському ринку. ТОВ «Кормотех»сьогодні є провідним вітчизняним виробником кормів для домашніх тварин, виготовляючи корми для котів і собак для різних сегментів в різних цінових категоріях та забезпечуючи 30% ринку в Украі?ні. Ринок кормів для тварин наближається до насичення, і питання створення та промоції нових торгових марок стає проблемним для виробників. Успішна діяльність підприємства в ринковій економіці можлива лише при його орієнтації на запити і вимоги споживачів і їхнє задоволення, тобто тоді, коли управлінською концепцією підприємства стає маркетинг. Найважливішим елементом в загальній маркетинговій стратегії підприємства є стратегічні рішення про товар, який, власне, є основним елементом діяльності підприємства та джерелом його прибутку. В умовах ринку, переповненого пропозиціями, суттєво ускладненими є процеси формування попиту й уподобань споживачів, здійснення маркетингового впливу на них. Ефективна маркетингова комунікаційна політика покликана не тільки надати споживачеві необхідну інформацію щодо властивостей і якості товарів та послуг, але й викликати прихильність покупців, створити позитивні асоціації та емоції у споживача по відношенню до продукції, зав’язати довірливі стосунки між виробником і аудиторією. Щоб донести до аудиторій всі переваги товарної інновації, компанії використовують різноманітні інструменти маркетингових комунікацій, серед яких значну роль відіграють рекламні заходи. Об’єкт дослідження — маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Кормотех». Предмет дослідження — управління товарним асортиментом та комунікаційною політикою ТОВ «Кормотех». Мета дослідження: обґрунтування теоретичних засад та вироблення на їх основі ключових практичних рекомендацій щодо удосконалення управління маркетинговою товарною та комунікаційною політикою ТОВ «Кормотех». Результати дослідження: подано теоретичні основи формування товарної політики підприємства; дослідженотеоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; досліджено організаційно-економічну характеристику підприємства, його виробничо-збутову та фінансову діяльність; здійснено дослідження наявної товарної та комунікаційної політики підприємства; охарактеризовано сучасні реалії ринку виробництва кормів для домашніх тварин в Україні; створено та обґрунтувано комплекс заходів по вдосконаленню товарної та комунікаційної політики. Ключові слова: маркетинг, товар, комунікації, комплекс маркетингу, ринок кормів для домашніх тварин, товарна політика, комунікаційна політика, стратегія, маркетингові дослідження. Перелік використаних літературних джерел. 1. Балабанова Л. В., Холод В. В., Балаванова І. В. Маркетинг підприємства: підручник. Київ, 2004. 645 с. 2. Маджаро С. Міжнародний маркетинг: підручник. Пер. з англ. Лондон, 1979. 263 с. 3. Вершигора Є. Ю. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник. Тернопіль, 2015. 407 c. 4. Марцин В. С. Економіка торгівлі: підручник. Київ, 2008. 603 с. 5. Балабанова Л. В.,Митрохіна Ю. П. Управління збутовою політикою: підручник. Київ, 2011. 240 с. 6. Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія. Суми, 2009. 328 с. 7. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Пер. з англ. М. 2003. 1200 с. 8. Коен Дж. Новий цифровий світ: підручник. Пер. з англ. Львів, 2015.368 с. 9. Офіційний сайт ТОВ «Кормотех». URL: https://kormotech.com/ (дата звернення: 13.10.2020) 10. Портер М. Стратегія конкуренції: підручник. Пер. з англ. Київ, 1997.