Формування системи маркетингового менеджменту Адвокатського бюро «Кульчицький та партнери»

Автор: Наводило Христина Ярославівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Наводило Х.Я. Сорочак О.З. (керівник) Формування системи маркетингового менеджменту Адвокатського бюро «Кульчицький та партнери». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. В сучасних умовах ринкової економіки система управління маркетингом – основа управління діяльністю будь-якої організації. Маркетинг допомагає організації визначити своє місце на ринку, де діє жорстка конкуренція. Маркетинговий менеджмент – це системний, програмно-цільовий механізм взаємодії інструментів маркетингу та управління щодо адаптації підприємства до змін маркетингового середовища з метою максимального задоволення потреб споживачів та цілей організації при ефективному розподілі обмежених ресурсів. При формуванні системи маркетингового менеджменту у АБ «КУЛЬЧИЦЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ» були виявлені основні функції маркетингового менеджменту, а також визначений алгоритм, за допомогою якого буде формуватися маркетингова діяльність адвокатського бюро. Об’єкт дослідження – діяльність АБ «КУЛЬЧИЦЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ», яке займається здійсненням захисту, представництвом та наданням інших видів правової допомоги на професійній основі громадянам України, іноземним громадянам, особам без громадянства та юридичним особам. Предмет дослідження – система маркетингового менеджменту даного адвокатського бюро. Мета дослідження: формування системи маркетингового менеджменту юридичних послуг на прикладі АБ «КУЛЬЧИЦЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ». За результатами проведеного дослідження зроблені пропозиції щодо формування ефективної системи маркетингового менеджменту АБ «КУЛЬЧИЦЬКИЙ ТА ПАРТНЕРИ», а саме адаптовано концептуальну структурно-логічну модель маркетингу до системи надання юридичних послуг та запропоновано впровадити CRM-систему у адвокатському бюро. Ключові слова: маркетинговий менеджмент, система маркетингу, моделювання структурними рівняннями, CRM-система. Перелік використаних літературних джерел. 1. Карий, О.І. Процак, К.В. (2019) Маркетингові інструменти забезпечення якості надання адміні¬стративних послуг. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”, 3, 26-35. DOI: https://doi.org/10.23939/semi2019.03.026. 2. Люльчак, З.С., Карий, О.І. (2014). Маркетинг 1. Львів: Видавництво «Магнолія 2006». 3. Мороз, Л.А., Чухрай, Н.І. (2010). Маркетинг. 5-те вид., онов. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур». 4. Фещур, Р.В. (Ред.) (2019). Прийняття проектних рішень: підручник. Львів: Растр-7. 5. Чухрай, Н.І., Коваль, З.О. (2017). Оцінювання ефективності маркетингових стратегій на етапах життєвого циклу вартісно-орієнтованого підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Менеджмент і підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, 268-273. 6. Lagodiienko, V., Karyy, O., Ohiienko, M., Kalaman, O., Lorvi, I. & Herasimchuk, T. (2019). Choosing Effective Internet Marketing Tools in Strategic Management. International Journal of Recent Technology and Engineering, 8 (3), 5220-5225. 7. Shpak Nestor, Kulyniak Ihor, Gvozd Maryana, Malynovska Yuliya & Sroka Wlodzimierz. (2020). Estimation of the Marketing Activity of Banking Structures. Acta Universitatis Agriculturaeet Silviculturae Mendelianae Brunensis, 68(1), 229-242. DOI: https://doi.org/10.11118/actaun202068010229. 8. Ugolkov, I., & Karyy, O. (2019). Supporting the customer journey with digital instruments of marketing communications. Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, 53(2), 109-119. DOI: 10.17951/h.2019.53.2.109-119.