Дослідження та підвищення конкурентоспроможності ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова»
Автор: Курпіта Лілія Олегівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Курпіта Л.О., Бочко О.Ю. (керівник). Дослідження та підвищення конкурентоспроможності ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова» – Національний університет "Львівська політехніка", Львів, 2020. Розширена анотація. Конкурентоспроможність є однією із центральних категорій сучасної економічної науки. Конкурентоспроможність підприємства визначається як спроможність підприємства краще забезпечувати пропозицію товарів чи послуг, порівняно із конкурентами [1]. Теоретичні та практичні основи визначення характерних ознак конкурентоспроможності продукції підприємства розглядаються в багатьох публікаціях вітчизняних та зарубіжних дослідників. Основні підходи до методології дослідження конкуренції тa конкурентоспроможності написані в працях таких економістів як М. Портер, Д. Рікардо, A. Сміт, Й. Шумпетер, В. Стівенсон, Є.В. Крикавський, О.Ю. Бочко, О.Б. Мних та інших [1]. Конкурентоспроможність підприємства – це одна з фундаментальних ринкових категорій життєвий цикл якої характеризується розвитком та динамічністю. Рівень конкурентоспроможності підприємства це можливість своєчасної реакції підприємства на дії конкурентів. Ця реакція повинна забезпечувати покращення діяльності підприємства, стимулювати до створення інноваційних продуктів чи послуг з метою бути кращим в середовищі певної групи товарів чи послуг. Об’єкт дослідження - процеси підвищення конкурентоспроможності туристичної сфери міста Львова та ЛКП «Центр розвитку туризму м.Львова» Підприємство створене з метою: підвищення рівня туристичної привабливості міста; надання туристично-інформаційних послуг та покращення соціально-економічному розвитку міста через впорядкування і розвиток туристичної діяльності як пріоритетного виду економічної діяльності [2]. Предмет дослідження – конкурентоспроможність ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова» та виокремлення чинників, що впливають на його позитивний імідж. Мета дослідження: На основі аналізу наукових джерел та практики діяльності підприємства обґрунтувати напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства. Результати дослідження. Після проведеного дослідження підприємству запропоновані заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Зокрема, обґрунтовані у роботі рекомендації щодо покращення іміджу допоможуть тримати лідерську позицію на туристичному ринку. Підприємству запропоновано: створити перелік нових товарів та послуг з оновленим брендуванням; створити відділ маркетингу на підприємстві. У роботі було аргументовано: необхідність створення посади контент-менеджера; присутність туристичного підприємства на міжнародних туристичних виставках; якісне позиціонування підприємства в соціальних мережах та туристичних порталах. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентоспроможність підприємства, конкуренція, позиціонування, туристичний ринок. Перелік використаних літературних джерел. 1. Журба О.І., Коляденко Ю.М. (2012) Сутність і значення конкурентоспроможності підприємства. 2012. №35. URL: https://cutt.ly/GhjiZw9 (дата звернення 29.10.2020) 2. Єдина база обліку публічної інформації ЛМР. ЛКП «Центр розвитку туризму». URL: https://city-adm.lviv.ua/public-information/utilities/lkp-tsentr-rozvytku-turyzmu. (дата звернення 10.11.2020) 3. Hitesh Bhasin. What is Tourism Marketing? Concept Of Tourism Marketing. 2019. URL: https://tourismnotes.com/tourism-marketing/. (дата звернення 02.11.2020)