Дослідження та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ "Нью Віта Груп" на ринку непродовольчих товарів України

Автор: Антіш Ірина Тарасівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Антіш І.Т., Шандарівська О.Є. (керівник). Дослідження та вдосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ "Нью Віта Груп" на ринку непродовольчих товарів України. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет "Львівська політехніка", Львів, 2020. Доведена актуальність проблем дослідження маркетингової комунікаційної політики та шляхи їх вдосконалення для підвищення ефективності роботи підприємства в сфері непродовольчих товарів України. Об’єктом дослідження у даній магістерській кваліфікаційній роботі є комунікативна маркетингова політика ринку непродовольчих товарів. Це підприємство спеціалізується на збуті непродовольчих товарів. Предметом дослідження є оцінка ефективності та вдосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП». Це підприємство спеціалізується на збуті непродовольчих товарів. Мета дослідження: є забезпечення ефективності використання маркетингових комунікацій на сучасних підприємствах, зокрема на ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП». Відповідно до поставленої мети і завдань було розкрито сутність та цілі маркетингової комунікативної політики [3]. На основі десятки джерел узагальнено закордонний та вітчизняний досвід розуміння поняття комунікацій та розглянуто традиційні та сучасні інструменти маркетингових комунікацій [4, 6]. Дано характеристику структури маркетингових комунікацій та організаційні структури в маркетингу [8, 9, 10]. Проведено аналіз результатів маркетингової діяльності ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» та стратегічних пріоритетів його розвитку. Визначено основні тренди розвитку світового ритейлу та подано основних лідерів українського ринку [1,2,5]. Проаналізовано основні характеристики фінансово-господарської діяльності (виручка, собівартість, балансу, платоспроможності та інші) ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП». За допомогою хмарних технологій було проведено опитування для визначення характеристик цільової аудиторії та вибору каналів комунікації на які найбільше звертає увагу цільова аудиторія. Було розроблено економіко-математичну модель, яка відображає витрати на рекламу за останні 10 років. Здійснено дослідження галузі та маркетингового середовища, яке відображає можливості та загрози для підприємства ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» на ринку. На основі попереднього аналізу були розроблені пропозиції щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП». Ці пропозиції пов’язані з оптимізацією витрат та вибором найбільш ефективного каналу комунікації. Спрогнозовано показник економічного ефекту відповідно до майбутніх витрат на рекламну кампанію та вибору каналів комунікації [7]. Також було запропоновано використання нових каналів комунікації. Одержані результати дослідження можуть бути використані ТОВ «НЬЮ ВІТА ГРУП» для удосконалення маркетингової комунікаційної політики ринку непродовольчих товарів та забезпечення ефективного витрачання коштів на рекламу. Ключові слова: маркетинг, комунікації, маркетингові комунікації, ритейл, ринок непродовольчих товарів, роздрібні мережі. Перелік використаних літературних джерел: 1. Антонюк Я. М., Шиндировський І. М. Тенденції розвитку ритейлу в Україні. Підприємництво і торгівля, 2019. №24. С. 22–30. 2. Апопій В. В., Міщук І. П., Антонюк Я. М. Структурні зміни та сучасні тенденції розвитку внутрішньої торгівлі України: монографія за ред. проф. Апопія В. В. Львів : «Новий Світ -2000», 2017. 440 с. 3. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. К.: Атіка, 2008. 300 с. Васюткіна Н.В. Маркетинг: Навч. посібник. К.: Вид-во Європейського університету, 2011. 4. Кіслов Д. В. Термінологія комунікацій: теоретичний дискурс та його практичне використання. 2013. №3 URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=551 (дата звернення: 15.10.2020) 5. Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні. Актуальні проблеми економіки, 2016. № 7. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_13 (дата звернення: 15.10.2020) 6. Липич Л., Мохнюк А. Електронний бізнес в Україні: особливості, тенденції, перспективи. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2020. С. 74–79. 7. Методи формування рекламного бюджету. URL: http://elkniga.info/book_227_glava_37_2.5.3_Metodi_formuvannja_rekla.html 8. Організація маркетингових комунікацій на підприємстві. URL: https://studopedia.com.ua/1_232068_organizatsiya-marketingovih-komunikatsiy-na-pidpriiemstvi.html (дата звернення: 15.10.2020) 9. Федулова Л. Інформаційно-технологічна інфраструктура рітейлу. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 2017. №4. С. 21–42. 10. Lipych L. E-business in Ukraine: peculiarities, tendencies, prospects. L. Lipych, A. Mokhniuk. Ekonomichnyi chasopys Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. 2020. S. 74–79