Оптимізація логістичної інфраструктури міжнародних вантажних перевезень ТзОВ «ДЖІ ТІ ЕЛ»
Автор: Тяжкун Євгеній Валерійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Логістика
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Тяжкун Є.В., Похильченко О.А. (керівник). Оптимізація логістичної інфраструктури ТОВ «ГТЛ» міжнародні вантажні перевезення. Магістерська робота. - Національний університет "Львівська політехніка", Львів, 2020. Розширений реферат Транспортно-логістична галузь стикається з величезними змінами: цифрова трансформація, нові учасники ринку, зміна очікувань споживачів та нові бізнес-моделі, що розвиваються. Коли справа стосується продажу фізичної продукції, управління транспортом та логістикою може створити або розбити бізнес. У більшості випадків ці два ідуть рука об руку, оскільки управління логістикою включає управління транспортом та його витратами. Однак для більшості компаній, коли ви поєднуєте ці два, це стає довгим ланцюжком різноманітних завдань та обов’язків, які при ефективному складі отримують сировину від пункту А до замовника в пункті В. Відсутність точної та своєчасної інформації, використання різноманітних форм спілкування та відсутність офіційного процесу пришвидшення є одними із проблем, з якими щоденно доводиться стикатися покупцям під час обговорення переглянутих дат доставки. Впровадження спільного процесу, хороші стосунки між постачальниками та покупцями та забезпечення того, щоб організація проводила політику ескалації, є хорошим початком для вдосконалення швидкого процесу. Але визначення першопричини допомагає компанії зменшити та пом’якшити проблеми прискорення в довгостроковій перспективі. В останні роки - роки швидкого розповсюдження інформаційних технологій, які можуть надати споживачам широкий спектр інформаційних послуг, завдання побудови оптимальної, ефективної та економічно ефективної логістичної послуги, яка може відображати всі вібрації сучасного суспільства, є дуже складною а тому вимагає детальних і всебічних досліджень. Аналіз наукових праць зарубіжних та вітчизняних учених щодо організації та оптимізації логістичної інфраструктури міжнародних вантажних перевезень вказує на існування значних викликів, які спричинені насамперед використанням новітніх інформаційних та цифрових технологій у сучасній економіці. Отже, проаналізувавши статті українських вчених, таких як Крикавський Є., Похильченко О., Чорнописька Н., Гірна О. та Наконечна Т. [1-8], виявило пріоритетне становище транспортної логістики в сучасній економіці, а саме важливість прогнозування не тільки витрат на доставку, але і планування транспортних витрат загалом для виконання замовлення споживачів транспортних послуг. Аналіз та проектування транспортно-логістичної діяльності підприємства передбачає врахування таких оптимальних вимог, як вид транспорту та транспорту, тип експлуатації вантажопідйомності транспортних засобів, схеми інвентаризації, створення об’єктів інфраструктури, необхідних для обслуговування матеріального потоку, їх раціональне просторове розташування, розвиток транспортної мережі та маршрутизація потоку матеріалів. Тому значний інтерес представляє вивчення практичних аспектів пошуку оптимальних логістичних рішень та формулювання чітких рекомендацій щодо методів їх ефективної реалізації на логістичних компаніях у напрямку вдосконалення логістичної інфраструктури міжнародних вантажних перевезень. З огляду на це, обрана для дослідження тема є актуальною та своєчасною. Об’єкт дослідження - процес оптимізації логістичної інфраструктури підприємства в транспортній системі ТОВ «ГТЛ». Сфера досліджень. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали основоположні принципи теорії логістики, представлені в монографіях, наукових статтях вітчизняних та зарубіжних вчених у наукометричній базі даних Web of Science, присвячені організації та оптимізації діяльності транспортних та логістичних компаній та різні Інтернет-джерела. Було проведено аналітичне дослідження в логістичній системі транспортно-логістичної компанії ТОВ "ГТЛ". Аналіз ефективності його системи базувався на поточній економічній та фінансовій інформації діяльності ТОВ "ГТЛ". Це дозволило знайти можливі шляхи збільшення обсягів перевезень у міжнародному масштабі та вдосконалення комунікаційних процесів між цією компанією та її клієнтами та постачальниками завдяки впровадженню нових цифрових технологій. Мета дослідження: дослідження теоретичних та методологічних основ та розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації логістичної інфраструктури логістичної компанії. Результати досліджень. Для досягнення мети дослідження необхідно було вирішити комплекс завдань. Він надає такі результати досліджень, як: - вивчити теоретичні аспекти оптимізації логістичної інфраструктури на міжнародному транспортному ринку; - проаналізувати та дослідити сучасний стан логістичної системи та інфраструктури логістичних процесів ТОВ «СВ ТІ ЕЛ»; - обґрунтувати процеси оптимізації системи міжнародної транспортної безпеки ТОВ «GI TI EL». Практичне значення магістерської роботи полягає у розробці системи рекомендацій щодо оптимізації процесів логістичної інфраструктури в системі міжнародних перевезень ТОВ «JI TI EL» шляхом застосування методів та інформаційних технологій для оптимізації логістичних процесів у транспортних процесах. Ключові слова: логістична інфраструктура, міжнародні перевезення, логістична діяльність, оптимізація логістичних процесів, логістичні рішення. Список літератури. 1. Крикавський Є., Похильченко О., Гайванович Н. (2019) Двигуни розвитку ланцюгів поставок в галузі 4.0 на українських підприємствах. Oeconomia Copernicana, 10 (2), 273–290. doi: 10.24136 / oc.2019.014. 2. Крикавський Є., Фалович В. (2016) Принцип розширеної відповідальності у формуванні привабливості мультимодальних перевезень. Економічні літописи-XXI, 159 (5-6), 67-70. doi: 10.21003 / ea.V159-14. 3. Похильченко О. (2014) Основи проекту розвитку транспортної інфраструктури України. Вісник НУ «Львівська політехніка», 789, 131-141. 4. Похильченко О.А. (2019) Тренди логістики та управління ланцюгами поставок в проектах трансформаційних змін Industry 4.0. Науково-економічний журнал «Інтелект ХХІ» (журнал включений до міжнародної науково-метричної бази Index Copernicus). - Видавничий дім «Гельветика», 2019. - с.149-154. 5. Чорнописька Н., Болібрух Л. (2019). Якісні детермінанти внутрішнього ринку логістичних послуг. Проблеми системного підходу в економіці, (5 (2)), 166-172. DOI: https: //doi.org/10.32782/2520-2200/2019-5-48. 6. Чорнописька Н.В., Болібрух Л.І. (2020) «Вплив кризи COVID-19 на формування якості логістики». Інтелектуалізація логістики та управління ланцюгами поставок. [Інтернет], т. 2, стор. -covid-19-криза-на-формуванні-логістичної якості / (Доступ 30 липня 2020). DOI: https://doi.org/10.46783/smart-scm/2020-2-7 7. Гірна О.Б., Кобилюх О.Я. Реалії та перспективні пандемії COVID-19 для транспортної логістики. Науковий журнал «Молодий вчений». 2020. №7 (83) липень. С. 208-214. (DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2020-7-83-45). 8. Наконечна Т. В., Гринів Н. Т., Данилович Т. Б. (2019) Особливості розвитку ринку логістичних послуг в Україні. Науковий вісник Ужгородського національного інституту. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 24, ч. 2.-с.139 - 144.