Дослідження та удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів

Автор: Деряга Олена Анатоліївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Деряга О.А., Дорош О. І. Дослідженн та удосконалення управління виставково-ярарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. Виставкова діяльність є багатофункціональним явищем, що розвиває внутрішню та зовнішню торгівлю, зміцнюються міжнародні зв’язки, пропаганді інноваційних технологій та нових видів продукції, товарів і послуг, активізує фінансові потоки, формує інформаційне середовище, яке відображає стан і тенденції розвитку галузей і товарних ринків [1]. На думку Крахмальова Н.А. на етапі розвитку економіки країни виставкові комплекси перетворились у великі підприємства з відповідними господарсько-виробничими функціями, такими як: планування, проектування, виробництво, діловодство, постачання, збут, фінанси. У суспільстві та суспільному виробництві функції виставок та ярмарків є різноманітними та потребують подальших наукових досліджень [2]. Головіна М.А. вважає, що під час розвитку національної економіки для промислових підприємств надзвичайно актуальним є розширення національних вже існуючих ринків збуту та вихід на міжнародні ринки. [3]. На думку Уткіна Ю.М виставки потребують наукового дослідження, як типові об’єкти дизайну, в контексті актуалізації рефлексії структурної моделі виставкової діяльності, доцільності широкого використання методу дизайн-програмування в умовах великого спектру соціально-культурних функцій, притаманних комунікативному простору такого середовищного об’єкту [4]. Мангушев Д. В. сказав, що виставки та ярмарки є важливим інструментом інфраструктури ринку тварів, задля збільшення ефективності національного й міжнародного товарообміну та залучення інвестицій в економіку країни [5]. Об’єктом дослідження є Товариство з обмеженою відповідальністю «Призмет Україна», заснована 1.03.2016 року у формі приватного підприємства, засновниками якого є Степанюк Іван Андрійович та Пуделко Гжегож Станіслав. Предмет дослідження є дослідження та удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю. ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів. Мета і задання магістерської роботи є дослідження та удосконалення виставково-ярмаркової діяльності ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів. Для отримання поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: - проаналізувати теоретичну частину огляд літературних джерел та нормативно-правової бази за проблемою виставково-ярмаркової діяльності в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - охарактеризувати аналітичну частину, тобто аналізування дослідження та удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОв «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - дослідити загальну характеристику діяльності ТзОв «Призмет Україна»; - оцінити характеристику системи менеджменту ТзОВ «Призмет Україна»; - діагностування виробничо-господарської діяльності ТзОВ «Призмет Україна»; - проаналізувати зовнішньоекономічну діяльність ТзОв «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - проаналізувати фактори впливу за проблемою управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - охарактеризувати проблеми управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - провести аналіз рекомендаційної частини. Розглянути пропозиції щодо удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - обґрунтувати комплексний захід щодо удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - розробити комплексний захід щодо удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» в умовах пошуку нових іноземних партнерів; - надати економічне обґрунтування комплексного заходу щодо удосконалення управління виставково-ярмарковою діяльністю ТзОВ «Призмет Україна» з метою пошуку нових іноземних партнерів. Ключові слова: виставково-ярмаркова діяльність, міжнародні ринки, іноземні партнери, галузь, товари, послуги. Перелік використаних літературних джерел. 1. Божкова В. В. Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислоої продукції на нові ринки збуту: [учеб. пособ.] / В. В. Божкова ,А. С. Чикалова, Е.А. Асташова. – Омск : ОмГАУ, 2014. – 84 с. 2. Мангушев Д. В. Сучасний стан виставково-ярмаркових заходів : [учеб. пособ.] / З.С. Абутидзе, Л.Н. Александровская, В.Н. Бас и [др.]. – М. : Логос, 2003. – 328 с. 3. . Крахмальова Н. А. Економічний аспект виставково-ярмаркової діяльності підприємства / С.М. Валявський // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://knutd.edu.ua/publications/pdf/Ukrainian_editions/Hmelnisk.pdf 4. . Головіна М. А. Виставки та ярмарки як одна із форм міжнародного співробітництва : [монография] / В.Л. Дикань. – Харьков : Основа, 1995. – 160 с. 5. . Уткіна Ю.М. Теоретичні основи впровадження ефективної системи менеджменту якості на підприємствах / Ю.М. Уткіна // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків : УкрДАЗТ, 2011. – Вип. 34. – С. 329–332.