Дослідження автомобільного ринку України та вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу ПП "КАРБАЗАР"
Автор: Леньо Олексій Романович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Леньо О.Р., Крикавський Є.В. (керівник). Дослідження автомобільного ринку України та вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу ПП "КАРБАЗАР". – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020.С.105. Розширена анотація Сучасні інструменти Інтернет-маркетингу, а саме: соціальні мережі, СЕО оптимізація сайту та інструменти для реклами від компанії Google дають чудову можливість маркетологом заявити про компанію чи бренд [1]. Їх розумне використання допомагає охопити велику кількість споживачів за не великі кошти. Також це чудові інструменти комунікації з існуючими та потенційними клієнтами. А важливість Інтернет-маркетингу під час пандемії проявилась найкращим чином [9]. Тому використання Інтернет-маркетингу є дуже важливим для сучасних компаній і особливо важливий для автомобільного ринку. Автомобільний ринок вживаних автомобілів дуже популярний в Україні та випереджає по кількості продаж нових автомобілів. І відповідно на цьому ринку склалася велика конкуренція в різних регіонах України [2, с. 206]. Відтак, правильне використання інструментів Інтернет-маркетингу допоможе компанії випередити своїх конкурентів [3, с. 85]. Сучасні інструменти Інтернет-маркетингу допомагають просувати товари чи послуги, проводити комунікацію з існуючими клієнтами та залучати нових [4, с. 39]. Не менш важливим є сучасний веб сайт в якому використовують усі СЕО інструменти для органічного просування, рекламу в GoogleAds для швидкого охоплення великої кількості потенційних клієнтів за короткий проміжок часу і для реклами товарів чи послуг, корисну інформацію для клієнтів та усю необхідну ознайомчу, повчальну та корисну інформацію. Веб сайт став не просто важливим інструментом комунікації, а необхідністю [6,7]. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто питання дослідження автомобільного ринку України та вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу ПП "КАРБАЗАР". Об’єктом дослідження є ПП «КАРБАЗАР» один з найбільших авторинків у західній Україні, який розташований у місті Львів і водночас один з «наймолодших» і найбільш прогресивних ринків України. Предметом дослідження є стан автомобільного ринку України на прикладі сучасного авторинку у місті Львів. Метою написання магістерської роботи є дослідження автомобільного ринку України і вдосконалення інструментів інтернет маркетингу, а також створення рекомендацій для загального вдосконалення маркетингової діяльності ПП «КАРБАЗАР». За результати дослідження було проаналізовано автомобільний ринок України, проаналізовано інструменти Інтернет-маркетингу та маркетингу, зроблений аналіз витрат на маркетинг та проведена їх оптимізація, проведений SWOT аналіз завдяки якому виявили слабкі та сильні сторони підприємства, проаналізовано та виявлено головних конкурентів, розроблено основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та досліджено і покращено маркетингову комунікацію та збутову діяльність підприємства. Розглянуто діяльність найбільшого авторинку вживаних автомобілів Львова та Львівської області - «ПП КАРБАЗАР». Було проаналізовано господарську діяльність підприємства, комунікаційну політику зі споживачами підприємства, а саме з покупцями та продавцями і відповідно запропоновано шляхи її покращено, за рахунок покращення інструментів комунікації та підсилення рекламних бюджетів та їх оптимізації. Проаналізовано основних конкурентів та виявлено їх сильні та слабкі сторони, а також проаналізовано їх діяльність та визначено найсильніших конкурентів і заплановано основні шляхи вдосконалення досліджуваного підприємства. Також було проаналізовано рекламну діяльність підприємства, як онлайн рекламу так і офлайн рекламу, і у ході роботи вдалося оптимізувати витрати та запропонувати оптимальні рішення для посилення маркетингової діяльності. Впроваджено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової політики підприємства та покращення маркетингової комунікаційної та збутової політики. Ключові слова: Інтернет-маркетинг, управління маркетинговою діяльністю, дослідження ринку, автомобільний ринок. Перелік використаних літературних джерел. 1. Антоненко Ю.В. «10 найбільш популярних інструментів інтернет-маркетингу» URL:https://marketer.ua/ua/10-naibolee-populyarnyh-instrumentov-internet-marketinga/ (дата звернення: 21.10.2020) 2. Бойчук І.В. Практика застосування маркетингу в діяльності вітчизняних промислових підприємств / Вісник Академії митної служби.2015.№1. С. 206 - 212. 3. Глинський Н.Ю., Бончик Ю.С. Соціальні мережі як канал маркетингової комунікації . Регіональний збірник наукових праць «Прометей». 2014. Вип. 2(44). С. 85-91. 4. Костюк О.С., Мартиник Ю.М. Сучасні тенденції поведінки споживачів на автомобільному ринку України. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (20 лютого 2020 р.), м. Рівне. С. 39 – 42. 5. Крикавський Є., Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Львів, 2008. 278с. 6. Офіційний сайт «ПП КАРБАЗАР». URL: https://carbazar.lviv.ua/. (дата звернення 10.10.2020). 7. Сторінка в соціальній мережі Facebook підприємство «ПП КАРБАЗАР». URL: https://www.facebook.com/carbazar.lviv.ua/ (дата звернення 07.11.2020). 8. Сторінка в соціальній мережі Instagram підприємство «ПП КАРБАЗАР». URL: https://www.instagram.com/carbazar.lviv.ua/ (дата звернення 12.10.2020). 9. Як зробити конкурентний аналіз та оцінити своє місце на ринку. URL: https://bakertilly.ua/news/id47643 (дата звернення: 14.10.2020)