Дослідження і удосконалення дистрибуційної діяльності з урахуванням розвитку зовнішньоекономічних зв’язків українських і німецьких підприємств

Автор: Воньо Соломія-Марія Іванівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Міжнародна економіка
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Воньо С-.М.І., Чернобай Л.І.. Дослідження і удосконалення дистрибуційної діяльності з урахуванням розвитку зовнішньоекономіних зв`язків українських та німецьких підприємств. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація В економіці місце виробництва та місце споживання певного товару або продукту не збігаються у часі. Тому виробнику потрібно мати канали збуту. В деяких випадках витрати на збут можуть досягнути 76% від роздрібної ціни товару. Виробник бажає розподілити продукцію найекономнішим способом із найменшою кількістю витрат. Це йому дає можливість виділитись серед конкурентів. Дистрибуція(розподіл товарів)- це процес переміщення товарів та послуг від виробника до кінцевого споживача. Це переміщення і складування є фізичним . Мерчандайзинг теж напряму пов`язаний з дистрибуцією, адже це дії підприємства щодо просування та експонування товарів у кожному пункті збуту товару. Виробник , коли аналізує дистрибуцію , прагне дізнатись , як і за скільки виготовлений ним товар потрапляє до кінцевого споживача. Наскільки вдало вибрана стратегія збуту товару . Які із систем , які працюють для злагодженої роботи дистрибуції, потрібно удосконалити. Метою даної роботи є дослідження особливостей розвитку дистрибуції ТОВ «Техніка для бізнесу» в умовах розвитку міжнародних економічних відносин, а також прогнозування розвитку в цій сфері. Об’єктом дослідження є ТОВ «Техніка для бізнесу» – це власна дистрибуція комп’ютерної техніки, професійна реалізація комплексних ІТ-проектів, сертифіковане виробництво ПК. Предметом дослідження магістерської кваліфікаційної роботи є дослідження і удосконалення дистрибуційної діяльності з урахуванням розвитку зовнішньоекономіних зв`язків українських та німецьких підприємств. ТОВ «Техніка для бізнесу» першим у західному регіоні України відкрило систему системної інтеграції, і зараз це пріоритетний сектор компанії, а запорукою її успішного розвитку є високий рівень професіоналізму та досвіду наших співробітників. Сьогодні ТОВ «Техніка для бізнесу» займається дистрибуцією комп’ютерного обладнання, професійним виконанням складних ІТ-проектів, сертифікованим виробництвом комп’ютерів. Протягом багатьох років вона зарекомендувала себе як надійний партнер з високою репутацією. Компанія пропонує широкий асортимент товарів та високий рівень послуг, пропонує тільки високоякісну продукцію провідних міжнародних виробників за привабливими цінами та прагне постійно вдосконалювати взаємовигідні відносини з партнерами. Широкий портфель дистрибуційних брендів - одна з ключових переваг, що дає можливість пропонувати продукцію різних виробників, яка відповідає критеріям вибору того чи іншого замовника: якість, продуктивність, різні цінові сегменти. Проведений нами комплексний захід спрямований на ефективне виявлення несприятливих явищ ресурсного забезпечення управління ТОВ «Техніка для бізнесу» з використанням алгоритму проведення процесу планування. Головна мета написання цієї магістерської кваліфікаційної роботи стояла поряд з пошуком нових способів здійснення такого комплексного заходу, який допоможе ТОВ «Техніка для бізнесу» збільшити власний капітал на 3.4%. Удосконалення дистрибуційної діяльності ТОВ «Техніка для бізнесу» можливо через впровадження на підприємстві CRM-системи Distribution-PRO: повна інформація про клієнтів з першого моменту до повторення рахунку-фактури завдання для продавців, оперативна звітність відстеження контактів, транзакцій, замовлень клієнтів та постачальників, рахунків-фактур, запитів клієнтів, продуктів та багато іншого можливість побудови власних модулів автоматизація робочих процесів інтеграція з великою кількістю вітчизняних та закордонних додатків API для вимог, які виходять за рамки існуючих функцій Використанням CRM-системи Distribution-PRO дозволить збільшити валютний капітал на 3.4% або на 1679740грн. Відповідно на аналогічну суму відбувається зростання чистого прибутку підприємства. Ключові слова: дистрибуційна діяльність, CRM-системи, процес автоматизації. Перелік посилань: Д. И. Баркан Управление сбытом : учеб. пособ. / Д. И. Баркан. - СПб., 2004. - 341 с. Ямкова О.М. Зміст формування збутової політики виробничих підприємств / О.М. Ямкова // Економіка і управління. – 2012. – № 2. – C. 52-59. Овсієнко О. В., Чуприна О. А. Національні економічні реформи та їх вплив на корпоративну безпеку бізнесу в Україні. Ефективна економіка. 2020. № 3. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7715 Андрющенко І. Є., Потась С. Г. Методики та інструменти оцінювання фінансового потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2020. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8307 Капелюшна Т. В., Гавриш О. М., Пильнова В. П. Діагностика та тенденції розвитку міжнародної торгівлі в Україні. Ефективна економіка. 2020. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8379