Дослідження та удосконалення інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності ПП МЦ «Інтерсоно» в умовах розширення міжнародної співпраці
Автор: Заграй Владислав Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Заграй В.В., Ноджак Л.С. (керівник). Удосконалення інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності в умовах розширення міжнародної співпраці. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. На сьогоднішній день проблеми управління підприємствами за допомогою інформаційно-консультаційного забезпечення в Україні зацікавлюється все більше менеджерів вищого звена, а також науковці, дослідники тощо. Дослідженням різних аспектів здійснення цього виду управління займалися такі вчені, як Безкровний М.Ф., Кальна-Дубінюк Т.П., Кошелев В.М., Рибакова Т. О., Родіонов О., Проданова І. І., Афтандилянц В. Є. та інші. Інформаційно-аналітична діяльність стає у низці найбільш значимих та затребуваних інструментів ефективного ведення бізнесу, а поява управлінського консалтингу надала право говорити про позитивні тенденції в розвитку управління соціально- економічними і культурними процесами в країні.Метою кваліфікаційної магістерської роботи є обґрунтування теоретичних положень, методичних підходів та науково-прикладних рекомендацій щодо удосконалення інформаційно-консультаційного забезпечення. Метою кваліфікаційної магістерської роботи є дослідження та удосконалення інформаційно-консультаційного забезпечення діяльностідіяльності ПП МЦ «Інтерсоно» в умовах розширення міжнародної співпраці. - відповідно до поставленої мети в роботі вирішувалися наступні завдання: розкрити сутність та проблеми здійснення інформаційно-консультаційного управління суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності у існуючій теоретичній базі; - проаналізувати нормативно – правове середовище управління інформаційно-консультаційною діяльністю на підприємствах в умовах розширення міжнародної співпраці; - комплексно проаналізувати діяльність ПП МЦ «Інтерсоно» та зокрема особливості здійснення інформаційно-консультаційної діяльності на підприємстві в умовах розширення міжнародної співпраці; - визначити проблеми інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності ПП МЦ «Інтерсоно» в умовах розширення міжнародної співпраці; - обрати заходи щодо удосконалення інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності ПП МЦ «Інтерсоно» в умовах розширення міжнародної співпраці. Об’єктом дослідження є ПП МЦ «Інтерсоно». Предметом дослідження є процес інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності ПП МЦ «Інтерсоно» в умовах розширення міжнародної співпраці. Інформаційно-консультаційна діяльність на обраному підприємстві, насамперед, пов’язана з процесами консультування в умовах формування міжнародних медичних співпраць, а також нормативно-правовому забезпеченні. На основі результатів дослідження інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності ПП МЦ «Інтерсоно» було визначено дві основних проблеми - відсутність технології інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності та відсутність моделі упорядкування інформаційних потоків для консультаційної забезпечення на ПП МЦ «Інтерсоно». В контексті виявлених проблем підприємству було запропоновано два заходи щодо удосконалення інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності ПП МЦ «Інтерсоно». Перший захід полягає у розробленні та впровадженні технології інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності у ПП МЦ «Інтерсоно». Інформаційна технологія ПП МЦ «Інтерсоно» удосконалити інформаційно-консультаційне за допомогою структурування інформації та систематизації надання консультаційних послуг, визначення довгострокових та короткострокових цілей покращення інформаційно-консультаційного забезпечення діяльності на підприємстві, детальнішого оперування конслатинговими процесами. Другий захід полягає у розробленні та реалізації моделі упорядкування інформаційних потоків. Застосування цієї моделі призведе до зменшення інформаційних втрат, таких як: втрата інформації про запити, неефективна передача інформації, тощо. У процесі виконання магістерської кваліфікаційної роботи застосувались такі методи дослідження, як: методи економічного, факторного та статистичного аналізу, графічного моделювання, порівняння, систематизації, експертного оцінювання. Практична значущість магістерської роботи полягає у тому, що одержані результати дослідження допоможуть підприємствам ефективно удосконалювати інформаційно-консультаційне забезпечення в умовах розширення міжнародних сіпвпраць на основі впровадження запропонованих заходів. Ключові слова: консалтинг, інформаційно-консультаційна діяльність, консультаційні процеси, консультаційна концепція, консультаційні технології, оптимізація передачі інформації. Перелік використаних літературних джерел: 1. Безкровний М. Ф. (2015). Формування і функціонування регіональної інформаційно-консультаційної служби, 425; 2. Кальна-Дубінюк Т.П. (2010) Школи-тренінги з актуальних питань інноваційного консалтингу. Інноваційно-технологічні процеси підготовки фахівців природничо- аграрної сфери; 3. Наталія К. (2020) Формування механізму управлінського консультування у сучасних умовах; 4. Глазунова О.Г. (2020) Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Організація, контент, інструменти. Національний університет біоресурсів та природокористування України, 23; 5. Столярук Х.С. (2020) Кар’єрний консалтинг: становлення і розвиток в Україні.