Дослідження ринку гранітних виробів та обгрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової товарно-збутової політики ТОВ «ДЮАТІ» на ньому
Автор: Петрук Віталій Володимирович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Маркетинг
Інститут: Інститут економіки і менеджменту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Петрук В.В., Глинський Н.Ю. (керівник). Дослідження ринку гранітних виробів та обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової товарно-збутової політики ТОВ «ДЮАТІ» на ньому – 96 с. В умовах ринкової економіки, пріоритетні завдання сучасного підприємства є ефективна організації виробництва товарів і послуг, забезпечуючи стійкі конкурентні переваги, збільшення частки ринку і як наслідок, поліпшення результатів фінансово-господарської діяльність. Ключовий елемент в досягненнях комерційного успіху компанії в короткостроковий та довгостроковий період є маркетингова товарна політика. Тільки продукти, які є конкурентоспроможними можуть забезпечити стійку перевагу присутності компанії на ринку. Тому питання вибору активної маркетингова товарна політика дуже актуальна сьогодні. Метою магістерській кваліфікаційній роботи є узагальнені знання про ринок гранітних виробів в Україні та його вплив на ефективність маркетингової товарно-збутової політики підприємства і визначено напрямки підвищення доданої вартості для клієнтів ТОВ «ДЮАТІ» та надано рекомендації, що до удосконалення засобів електронної комерції підприємства. Об’єктом дослідження у даній роботі є: теоретичні основи маркетингової товарно-збутової політики підприємства. Предметом дослідження - теоретичні та практичні засоби обґрунтування заходів з оптимізації товарно-збутової політики ТОВ «ДЮАТІ». При проведенні дослідження на основі зібраних даних були розглянуто: теоретичні підходи до визначення сутності категорії маркетингової товарної політики. Визначено завдання, структуру та основні складові товарної політики в сучасних економічних умовах. Проаналізовано основні цілі маркетингової товарної політики. Запропонована стратегія змін в управлінні маркетинговою товарною політикою підприємства, а саме: стратегія підтримки, стратегія модифікації та стратегія відновлення, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності товарів, товарного портфеля підприємства та його іміджу. Маркетингова товарна політика складається з трьох частин: розробка товару (створення нового товару або модифікація вже існуючого); Сервісне обслуговування (забезпечення стабільності відповідних характеристик товару, що користується попитом, особливо важливим є контроль якості продукції на всіх етапах - від проектування до продажу) та елімінація (зняття товару з виробництва). Магістерська кваліфікаційна робота складається із вступу, чотирьох розділів та висновків. У першому теоретичному розділі наведено загальні принципи застосування маркетингу в реалізації товарної політики, сутність і маркетингові засади збутової політики підприємства, визначено, що основним елементом маркетингового комплексу є товар, від якого в вирішальній мірі залежить успіх ринкової діяльності. Другий дослідницько-аналітичний розділ містить аналіз маркетингового забезпечення товарно-збутової політики, аналіз основних показників господарської діяльності, характеристику організації маркетингової діяльності та аналіз маркетингової товарно-збутової політики, наведено основні критерії аналізу, зроблено припущення про динаміку розвитку підприємства, наведено основні фактори організаційної структури підприємства. У третьому розділі проведено дослідження впливу чинників маркетингового макросередовища на діяльність підприємства, тенденції розвитку вітчизняного ринку гранітних виробів, та споживчі преференції клієнтів ТОВ «ДЮАТІ», дослідженно основних конкурентів, визначенно вподобання експертів. Четвертий розділ містить обґрунтування заходів з оптимізації товарно-збутової політики ТОВ «ДЮАТІ», визначені напрямки підвищення доданої вартості для підприємства шляхои впровадження нової послуги, розроблено пропозиції що до удосконалено засоби електронної комерції підприємства та наведено критерії аналізу індекса конкурентоспроможності підприємства. Ключові слова: маркетингова товарно-збутової політики, електронна комерція, макросередовище, додана вартість. Перелік використаних літературних джерел. 1. Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. посібник / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 612 с. 2. Бутенко Н. В. Основи маркетингу: навч. посібник. / Н.В.Бутенко. - К.: Публ. - поліграфічний центр «Київ Університет », 2004. - 140 с 3. Де Сміт, М. Дж. (2015). STATSREF: Підручник із статистичного аналізу - веб-ресурс статистики. The Winchelsea Press, Вінчелсі, Великобританія. Отримана URL: http: //statsref.com/StatsRefSample.pdf 4. Косар Н.С., Мних О.Б., Крикавський Є.В., Леонова С.В. (2018). Маркетингові дослідження: підручник. Львів. 460с. 5. Крикавський Є.В. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. / Крикавський Є.В. - Львів: Вид-во НУ “Львів Політехніка ”, 2008. - 276 с. 6. Крикавський Є.В: Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 278 с. 7. Крикавський Є.В: Маркетингові дослідження: Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» (інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ» інституту післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2004.–288с. 8. Крикавський ЄВ., Косар Н.С., Мних О.Б., Сорока Л.А. Маркетингові дослідження.-Львів.-“Інтелект-Захід”.-2012. 9. Лазур В. Сценарії виходу з кризи. Як може розвиватися економіка України після карантину [Елек¬тронний ресурс] / В. Лазур. — Режим доступу : https://www.radiosvoboda.org/a/30568531.html. 10. Мороз Л. А., Чухрай Н. І. Маркетинг: підручник/ за наук.ред. Мороз Л.А.: 3-тє видання, без змін/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», « Інтелект-Захід» 2005. - 244 с.