Використання соціальних мереж у роботі українських та закордонних Інтернет-ЗМІ (на прикладі The Telegraph, BBC Online, Українська правда та ВВС-Україна 2020 р.).

Автор: Клименко Анастасія Геннадіївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Клименко А. Г. Тема: Використання соціальних мереж у роботі українських та закордонних Інтернет-ЗМІ (на прикладі The Telegraph, BBC-Online, Українська правда та BBC-Україна 2020р.) Магістерська робота зі спеціальності – 061 «Журналістика» – Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2020. Сучасна журналістика розвивається разом із новими технологіями, а отже засвоює нові методи роботи, формує нові жанри і тематику. Разом із тим, в інформаційному полі з’являються нові платформи, які переймають на себе певні функції ЗМІ – це соціальні мережі. Через це багато ЗМІ, які використовують соціальні платформи для поширення інформації, часто не можуть конкурувати з іншими користувачами у оперативності, ексклюзивності тощо. Метою роботи було дослідити специфіку використання соціальних мереж українськими та британськими онлайн-медіа. У даній магістерській роботі представлені теоретичні положення функціонування соціальних мереж в Інтернеті та законодавстві України та Великої Британії, а також практичне відображення їхньої взаємодії з сучасними медіа. Для цього проаналізовано роботу онлайн-ЗМІ у соціальних мережах та зроблено порівняння отриманих результатів між українськими медіа та британськими. Упродовж дослідження було встановлено, що більшість українських та британських медіа мають власні сторінки у більшості популярних соціальних платформах, але не завжди активно їх використовують. Ключові слова: соціальні мережі, аналіз медіа, законодавче регулювання, взаємодія з аудиторією, контент. Перелік використаної літератури: 1. Barnhart B. Social media and journalism: how to effectively reach the public [Електронний ресурс] / Brent Barnhart. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: https://sproutsocial.com/insights/social-media-and-journalism/. 2. Brooks R. How Social Media Helps Journalists Break News [Електронний ресурс] / Rich Brooks // Social media examiner. – 2011. – Режим доступу до ресурсу: https://www.socialmediaexaminer.com/how-social-media-helps-journalists-break-news/. 3. Facebook in Ukraine [Електронний ресурс] // PlusOne. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://plusone.com.ua/fb/en/facebook_in_ukraine.pdf. 4. How journalists use social media to source stories and disseminate news [Електронний ресурс]. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://www.mynewsdesk.com/blog/how-journalists-use-social-media/. 5. Most journalists use social media such as Twitter and Facebook as a source [Електронний ресурс] // The Guardian. – 2010. – Режим доступу до ресурсу: https://www.theguardian.com/media/pda/2010/feb/15/journalists-social-music-twitter-facebook. 6. Кіца М. Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці / Мар’яна Кіца. – Львів: Національний університету «Львівська політехніка», 2018. – (УДК 316.33:31). 7. Мільо В. Проблеми правового регулювання діяльності «нових медіа» / Ванда Мільо. // Медіапростір стратегічних комунікацій. – 2017.