Культурне життя країни у національних телепросторах Украі?ни та Польщі: різноманіття форматів та ідеологічне спрямування.

Автор: Гудь Роман Зіновійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Гудь Р.З. Тема: Культурне життя країни у національних телепросторах України та Польщі: різноманіття форматів та ідеологічне спрямування. Магістерська робота зі спеціальності – 061 «Журналістика» – Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2020. У даній магістерській роботі я опрацьовую роботу українських та польських телеканалів в напрямі культурного медійного простору. Оскільки, Польща є вже членом ЄС, а Україна лише асоційована, то я проаналізую культурну різницю між двома країнами, як це впливає на телебаченні і навпаки: як телевізійні засоби масової інформації формують культуру. Для розуміння теми, я описав поняття культура як складну і всеохоплюючу науку, яка виступає, як одна із якісних характеристик нації. Пояснив як формується телебачення, яка структура була колись; яка залишилась зараз у спадок від старих обласних державних телерадіокомпаній; яка є у приватних медіа, особливу увагу приділив суспільному мовленню України та Польщі. На основі теоретичної бази я описав як працює телебачення, а саме, я виділив те, що вся діяльність екранних медіа формують культуру країни, навіть, якщо тема політична, соціальна, економічна, тощо. Все що нас оточує, є наша культура. Я пояснив, чому поляки значно випереджають нас наповненням свого контенту, особливо що стосується якісних мистецьких програм, серіалів, кінострічок та підтримці вітчизняної творчості. Мета роботи: висвітлити проблему формування в Україні постійного інформаційного шуму та дріб’язковості проблем, що призводить до занепаду культури нації, на прикладі, роботи українських та польських телеканалів. Об’єкт дослідження-державні та приватні телеканали України та Польщі. Предмет дослідження-методика подачі матеріалів, їх формати та наповнення на телеканалах. Ключові слова: Засоби масової інформації (ЗМІ), медіа, журналіст, телебачення, телеканал, культура. Перелік використаних літературних джерел: 1. Саппак В. А. ТЕЛЕВИДЕНИЕ И МЫ М./М. : Искусство, 1988. 356с. 2. Ширман Р. Н. Алхимия режиссуры. Мастер-класс. К.: ЗАО «Телерадиокурыер», 2008. 448 с. 3. Walter Murch. In the Blink of an Eye/Silman-James Press,2005.201p. 4. Герц Франк. Карта Птоломея. Студии Артемия Лебедева. 2008р.