Соціально-комунікаційні особливості проєкту розробки та створення інтернет-видання для жіночої аудиторії.

Автор: Паламарчук Ксенія Олександрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Журналістика
Інститут: Інститут права, психології та інноваційної освіти
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Паламарчук К.О. Тема: Соціально-комунікаційні особливості проєкту розробки та створення інтернет-видання для жіночої аудиторії. Магістерська робота зі спеціальності – 061 «Журналістика» – Національний університет «Львівська політехніка». Львів, 2020. Український медіа ринок намагається відповідати потребам і запитам користувачів, пропонуючи велику кількість ЗМІ з різним гендерним маркуванням, проте можна говорити про нестачу якісних видань, які піднімають важливі теми для жінок. Оскільки жіночий український глянець та його комунікаційна складова не покриває потреб певного сегменту жіночої аудиторії, то, відповідно, ця ніша залишається відкритою. Магістерська робота ставить за мету розглянути комунікаційні та соціальні особливості створення інтернет-медіа для жіночої аудиторії та створити проект жіночого медіа, який би покрив інформаційні потреби первного сегменту жіночої аудиторії. Об’єктом дослідження виступає інтернет-видання для жіночої аудиторії. Предметом дослідження є соціально-комунікаційні особливості проєкту розробки та створення цього видання. У даній магістерській роботі представлені теоретичні та практичні аспекти створення медіа для жінок, а також широко досліджені соціально-комунікаційні особливості таких медіа. Проаналізовано історичні чинники, що спонукали до виникнення жіночих медіа, а також соціально-комунікаційний аспект формування онлайн-медіа для жіночої аудиторії. Проаналізовано цільову аудиторію медіа, що створюється, а також основні тематичні напрямки видань із жіночою аудиторією. Розроблено тематичне та жанрове наповнення видання, його рубрикацію, а також дизайн-рішення як елемент комунікації з аудиторією. Ключові слова: медіа для жіночої аудиторії, аналіз медіа, соціальна складова, взаємодія з аудиторією, тематична палітра. Перелік використаної літератури: 1. Богачевська-Хом’як М. Суспільство переосмислює ролі жінок і чоловіків в Україні // Очима жінок. –1998. – № 1. – С. 6-7. 2. Бут. В. С. Журнали для жінок: проблеми розвитку на сучасному ринку української преси/Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі, 2018. – 16 с. 3. Вісім тенденцій у споживанні онлайн-новин у світі: звіт Інституту Ройтерс 2016 [Електронний ресурс] // Media Sapiens. – 2016. – Режим доступу : https://ms.detector.media/mediadoslidzhennya/post/16841/2016-06-22-visim-tendentsii-u-spozhivanni-onlain-novin-u-sviti-zvit-institutu-roiters-2016/ 4. Синоруб Г. П. Особливості поділу медіа-аудиторії: комунікаційно-психологічний аспект / Г. П. Синоруб // Теле-та радіожурналістика : збірник наукових праць. – ЛНУ ім. І. Франка. – Випуск 12. – 2013. – С. 239-243. 5. Старченко Т. Українська жінка та розвій нації (книжкова та журнальна публіцистика останніх років) // Вісник Київ. ун-ту. Серія: журналістика. – К., 1997. – Вип. 4. – С. 227-238. 6. Сушкова, О. «Періодичні видання для жінок в Україні: динаміка розвитку та концептуальні особливості» : навчальний посібник. Суми : Вид-во СумДУ, 2009. 144 с. 7. Українські медійники і теми медицини, науки та здоров’я - дослідження [Електронний ресурс] // Інститут масової інформації. – 2020. – Режим доступу : https://imi.org.ua/monitorings/ukrayinski-medijnyky-i-temy-medytsyny-nauky-ta-zdorov-ya-doslidzhennya-i34154.