Вплив параметрів і режимів роботи електромеханічної форсунки на подачу палива.
Автор: Горін Андрій Андрійович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Горін А.А., Кіндрацький Б.І. (керівник). Вплив параметрів і режимів роботи електромеханічної форсунки на подачу палива. Магістерська кваліфікаційна робота. – НУ «Львівська політехніка», Львів, 2020. В останні десятиліття появився і бурхливо розвивається клас паливної апаратури (ПА), який повинен відповідати найвищим вимогам процесу паливоподачі. Це акумуляторна паливна апаратура з електронним керуванням впорскування. Саме така паливна апаратура стала об’єктом дослідження і вдосконалення процесу паливоподачі. Оскільки від цього великою мірою залежить динаміка автомобіля, паливна економічність, повнота згоряння палива, що, в свою чергу, впливає на екологічність автомобіля. Конструкція акумуляторної паливної апаратури постійно ускладнюється, а її виготовлення вимагає нових високотехнологічних рішень. Найважливішим елементом ПА з електронним керуванням є форсунка , яка визначає закономірність паливоподачі. Метою роботи є дослідження впливу параметрів і режимів роботи електромеханічної форсунки на подачу палива. Для досягнення цієї мети у роботі було сформульовано і розв’язано такі задачі: 1. Дослідити будову і характеристики конкретної електромеханічної форсунки. 2. Розробити математичну модель циклової подачі електромеханічної паливної форсунки. 3. Дослідити вплив тиску у паливній рампі на продуктивність електромеханічної паливної форсунки. 4. Дослідити вплив зміни часу впорскування на продуктивність форсунки. 5. Дослідити залежність циклової подачі електромеханічної паливної форсунки від густини палива. Об’єктом дослідження є процес впорскування палива електромеханічною форсункою, яка використовується в акумуляторній паливній апаратурі ДВЗ з електронним керуванням. Предметом дослідження є встановлення закономірностей зміни продуктивності електромеханічної форсунки від зміни часу впорскування, густини палива та тиску у паливній рампі. Розроблено спрощену математичну модель конкретної електромеханічної форсунки, та досліджено вплив параметрів і режимів роботи електромагнітної форсунки на подачу палива у циліндри двигуна внутрішнього згоряння, а саме: - Залежність циклової подачі палива від тиску у паливній рампі; - Залежність циклової подачі палива від зміни густини; - Проаналізовано вплив зміни параметрів форсунки на її продуктивність. За результатами побудови графіків отримано залежність циклової подачі палива від зміни тиску у паливній рампі, тривалості впорскування та густини палива. Зроблена оцінка щодо значимості зміни параметрів роботи електромеханічної форсунки. Ключові слова – електромеханічна форсунка, циклова продуктивність, густина палива, тиск у паливній рампі, час впорскування.