Створення рекламної кампанії засобами Google для компанії "Art-Equipment"

Автор: Глусь Надія Петрівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Глусь Н.П., Федушко С.С. (керівник). Створення рекламної кампанії засобами Google для компанії «Art-Equipment». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. З розвитком інформаційного суспільства велике значення і ключовим моментом у зміцненні позицій підприємства, установи чи організації на ринку відіграє реклама [1]. Серед засобів Інтернет-реклами особливе місце займає контекстна реклама. Контекстна реклама здійснює показ оголошень, підібраних на основі контенту, який переглядає споживач [2]. На сьогодні такий вид реклами є одним з найпотужніших інструментом Інтернет-маркетингу. Проблема регулювання правовідносин в мережі Інтернет залишається актуальною і досі. У Законі України "Про рекламу"[3] не передбачено жодної норми для регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет [4]. Спеціального регулювання потребують рекламні відносини в електронних системах пошуку. Особливо механізм таких систем, як Google Adwords та Яндекс Директ, що дозволяють демонструвати споживачам реклами оголошення відповідно до пошукового запиту користувача [5]. Проаналізувавши всі можливі платформи для розміщення реклами, найкращим рішенням однозначно буде реклама, створена за допомогою сервісу контекстної реклами Google Adwords на платформі Google [6-8]. Google Ads – це платна контекстна реклама, за допомогою якої досягається видимість сайту на перших позиціях у пошуковій видачі. Переваги контекстної реклами полягають в семи особливостях [9]: • універсальність. Контекстна реклама не має обмежень стосовно видів товарів і послуг; • точність попадання в цільову аудиторію. Відобразивши у своєму оголошенні певну інформацію, таку як вартість товарів і послуг, можна відразу відсіяти незацікавлену аудиторію; • ефективність. Для того, щоб оголошення побачили дійсно зацікавлені в певному виді товару чи послуги користувачі, необхідно правильно підібрати список ключових слів; • гнучкість рекламної компанії. З легкістю можна коригувати текст оголошення, ключові слова, змінювати вартість ставки ціни за клік та встановлювати бажаний бюджет рекламної кампанії; • націленість. Сервіси для створення рекламних кампаній стають більш розумними. Завдяки цьому можна точно описати свого цільового клієнта за статтю чи віковою категорією; • оплата результату. Рекламодавці платять лише за натискання по оголошенню, тобто за перехід на сайт; • широта охоплення. До рекламної кампанії за допомогою ключових слів можна залучити досить велику цільову аудиторію; • регіональність. Рекламодавець має можливість налаштувати показ оголошення у певній географічній зоні; • офлайн реклама стає дорожче. Не всі рекламодавці мають можливість розміщувати рекламні оголошення на радіо чи телебаченні, тому хорошою доступною альтернативою стає Інтернет-мережа. Очевидно, що враховуючи перелічені переваги а також тенденції зростання кількості користувачів Інтернет, контекстна реклама є досить привабливою для підприємств. Об’єкт дослідження – процес створення рекламної кампанії за допомогою засобів Google Adwords для компанії «Art-Equipment». Предмет дослідження – рекламне забезпечення діяльності компанії «Art-Equipment». Мета дослідження: аналіз компанії «Art-Equipment» щодо здійснення рекламної діяльності, а також створення рекламної кампанії засобами Google, що дозволить залучити потенційних клієнтів та допоможе їм дізнатися про компанію, послуги, товари, акції або пропозицї в найзручніший момент – коли вони здійснять пошук за відповідними пошуковими запитами в Google. У магістерській кваліфікаційній роботі було проведено грунтовне дослідження ефективності контекстної реклами. Огляд літературних даних і аналіз публікацій та досліджень показав перспективність використання контекстної реклами як потужного інструмента Інтернет-маркетингу. Огляд нормативних та законодавчих актів підтверджує, що регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет потребує суттєвих змін. У ході роботи було побудовано «дерево рішень», інформаційні та функціональні моделі, які допомогли на практиці полегшити реалізацію рекламної кампанії. Також було проаналізувано всі можливі платформи для розміщення контекстної реклами та запропоновано розробку рекламної кампанії за допомогою засобів Google Adwords, а також покроково описано процес впровадження контекстної реклами на підприємстві. Результатами проведення рекламної кампанії за допомогою сервісу контекстної реклами Google Ads є: • залучення нових клієнтів; • збільшення кількості продажів продукції; • зростання впізнаваності бренду. Ключові слова – реклама, контекстна реклама, пошукова реклама, пошуковий запит, рекламна кампанія, Google Adwords. Перелік використаних літературних джерел 1. Вовк Н. Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки / Наталія Вовк, Тетяна Блага // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 242–243. — (Соціальні комунікації). 2. Левицька Т. , Шамін Є. Ю. Використання контекстної реклами в інтернет-маркетингу. Вісник Приазавського державного технічного університету. Серія: Технічні науки, 2017, 34 с. 3. Сердечна Л. В. Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991–1996 рр. / Л. В. Сердечна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2016. - № 3. - С. 5-12 4. Закон України “Про рекламу” від 3 липня 1996 року (остання редакція від 19.06.2007р.) // Відомості Верховної Ради України. – 1996. - № 39. – Ст.18. 5. Марченко О. В. Адміністративно-правове забезпечення рекламної діяльності в Україні / О. В. Марченко // Право і суспільство. - 2015. - № 3. - С. 92-97 6. Морушко О. Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2020, 21-23 травня 2020 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 199–200. 7. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг: навчальний посібник / І.Л. Литовченко, В.П. Пилипчук. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 184 8. Дубровін В. Система автоматизованого планування рекламної кампанії для підприємств малого та середнього бізнесу / В. Дубровін, К. Фандєєва. – Запоріжжя: Видавництво Запорізький національний технічний університет, 2014. – Вип. 6. – С. 177 – 178. 9. Лук’янець Т.І. Навч. посібник. — 2-ге вид., доп. — К.: КНЕУ, 2003. — 440 с.