Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності інформаційного агентства "Вголос"

Автор: Андрусів Наталія Ігорівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Андрусів Н. І., Федушко С. С. (керівник). Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності інформаційного агенства «Вголос». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Засоби масової інформації відіграють важливу роль в економічному, політичному та соціальному житті суспільства, а також мають прямий вплив на життя, виконуючи репродуктивну (політичну рефлексію через радіо, телебачення та пресу) та продуктивні (активні) функції. Вони також певною мірою відповідають за процеси, які відбуваються у суспільстві. У інформаційній діяльності вони повинні керуватися перш за все інтересами держави та суспільства. Але це, якщо діяти по формальній логіці. Головним завданням інформаційних агенств є насамперед вчасність надання інформації, щоб читач був проінформований і знав, що зараз відбувається в Україні та світі. Також важливим є правдивість та зрозумілість новини. Журналісти беруть інтерв’ю у відомих політиків, науковців, експертів, а також колишніх високопосадовців, щоб підготувати цікаву статтю для сайту. Для того, щоб стаття зацікавила читача, вона повинна бути актуальною і правдивою. Інформаційне агентство «Вголос» (vgolos.com.ua) - одне із найвпливовіших ЗМІ в Україні. Довіру читачів агенство змогло отримати завдяки публікаціям. Як і майже в кожного інформаційного ресурсу, сайт новин "Вголосу" поділений на рубрики, відповідно до тематики інформації, яку обробляють, публікують та поширюють журналісти та випускові редактори. Так, основними рубриками є політичні, економічні, культурні, львівські новини, а також новини світу. Не так давно, на сайті новин з’явилася рубрика "місцеві новини". Там 64 висвітлюються новини про події, які відбулися чи відбуваються в тому чи іншому регіоні. Ключові слова – інформаційне агенство, стаття, новина, сайт, соціальна мережа, Wordpress. Перелік використаних наукових джерел. 1. Форкун, Ю. В. Сучасні підходи технології розроблення та формування інформаційно-довідкового забезпечення суспільних комунікаційних систем / Ю. В. Форкун, А. М. Пелещишин // Східно- Європейський журнал передових технологій, No2/2(56)2012 - С. 3-12. 2. Trach, O. Functional-network model of tasks performance of virtual communication life cycle directions / O. Trach, A. Peleshchyshyn // Proceedings of the XIth International Scientific and Technical Conference (CSIT 2016). Lviv Polytechnic Publishing House. 2016. P. 108-110. ? doi: 10.1109/STC-CSIT.2016.7589881. 3. Комова М. В. Принципи співвідношення фактів та інтерпретацій у засобах масової інформації Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 252 с. 4. Korzh R., Peleshchyshyn A., Fedushko S., Syerov Yu. Protection of University Information Image from Focused Aggressive Actions. Advances in Intelligent Systems and Computing: Recent Advances in Systems, Control and Information Technology, SCIT 2016, Warsaw, Poland. Springer, 2017. Volume 543. pp 104-110. 5. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства, Монографія / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак-Максимець, О. В. Марковець. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 368 с. 65 6. Bowden Jayson The Impact of Social Media Marketing Trends on Digital Marketing: [Електронний ресурс]. - Social Media Today . - https://mashable.com/2011/06/23/paid-earned-owned-media/.