Створення інформаційного ресурсу діловодних процесів у благодійному фонді "Шпиталь імені митрополита Андрея Шептицького"
Автор: Штохман Ірина Миколаївна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Штохман І. М. «Створення інформаційного ресурсу діловодних процесів у благодійному фонді ”Шпиталь імені митрополита Андрея Шептицького”». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет ”Львівська політехніка”, Львів, 2020. Керівник – Вовк Н. С. кандидат історичних наук, доцент, доцент кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності Національного університету «Львівська політехніка». Розроблення і запровадження інформаційних ресурсів для діловодних процесів сьогодні є одним із стратегічних напрямів розвитку галузі інформаційних технологій в різноманітних сферах людської діяльності. Для БФ «Шпиталь імені Митрополита Андрея Шептицького» є важливим кроком впровадження автоматизацію діловодних процесів. Питання успішного ведення електронного документообігу та налагодження ефективного зв’язку з персоналом установи в умовах сучасних тенденцій посідає одне із головних завдань діяльності. Отже, електронний документообіг потрібний для ефективності роботи в частині отримання запитів та швидкого надання інформації. Об’єкт дослідження – діяльність БФ «Шпиталь імені Митрополита Андрея Шептицького». Предметом дослідження – автоматизація діловодних процесів у вигляді спроектованої інформаційної системи для БФ «Шпиталь імені Митрополита Андрея Шептицького» на платформі WordPress. Мета дослідження. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є проведення досліджень щодо автоматизації діловодних процесів в установі та реалізувати оптимізацію діловодних процесів за допомогою інформаційного ресурсу. У магістерській кваліфікаційній роботі поставлено питання щодо впровадження та ведення електронного документообігу за допомогою інформаційного ресурсу . У першому розділі представлений аналітичний огляд наукових джерел щодо автоматизації діловодних процесів. Також розглянуто законодавчу базу, Інтернет-ресурси та міжнародний досвід у вирішенні поставлених в магістерській роботі завдань. Другий розділ аналізує діяльність БФ «Шпиталь імені Митрополита Андрея Шептицького» описує нормативні документи, що регулюють цю діяльність, та аналізує поточний стан документ них процесів. У третьому розділі представлено інформаційну та функціональні моделі автоматизації діловодних процесів БФ «Шпиталь імені Митрополита Андрея Шептицького». Здійснено вибір технологічного рішення щодо проектування інформаційної системи як автоматизацію діловодних процесів. У четвертому розділі було практично реалізовано інформаційний ресурс діловодних процесів БФ «Шпиталь імені Митрополита Андрея Шептицького». Також представлені пропозиції щодо вдосконалення документно-інформаційної діяльності установи та етапів впровадження, загроз та шляхів виходу із конфліктних ситуацій. Ключові слова – електронний документообіг, інформаційний ресурс, WordPress. Перелік використаних наукових джерел. 1. Білущак Т. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у роботі служби документаційного забезпечення управління / Т. Білущак, М. Клепуц // Матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції «Інформація, комунікація, суспільство» (ICS-2013). – Львів-Славське : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 60–62 . 2. Штохман І. «Використання інформаційного ресурсу в організації діловодних процесів шпиталю ім. А.Шептицького». /І.Штохман, Т.Білущак // Матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції ICS2020. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. – С.178-179. 3. Вовк Н. Інформаційно-аналітичні документи: сфера використання та класифікація / Н.Вовк // Вісник книжкової палати. – Київ, 2016. – № 4. – С. 47-49. 4. Костецька С. Впровадження електронного документообігу на підприємстві / Соломія Костецька, Соломія Федушко, Юрій Сєров // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 150–151. 5. Волощак О. Електронний документообіг як чинник оперативного обслуговування на підприємстві / Оксана Волощак, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 264–265 6. Мина Ж.В. Інтеграція міжнародних стандартів управління якістю у загальну систему документообігу вищого навчального закладу / Ж.В. Мина, У.Б.Ярка, О.П. Пелещишин, Т.М. Білущак // Збірник наукових праць «Управління розвитком складних систем» Київського національного університету будівництва і архітектури. – 2016. – № 25. – С. 144-150. 7. Ільченко В. Організація електронного документообігу у Департаменті містобудування Львівської міської ради / Вероніка Ільченко, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2016: матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 284–285.