Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності агентства нерухомості "ЛеоРент"

Автор: Зварич Іоанна Вікторівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Зварич І. В., Федушко С. С. (керівник). Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності агентства нерухомості «ЛеоРент». Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет “Львівська політехніка”, Львів, 2020. Рекламно-інформаційне забезпечення діяльності агентства нерухомості це невідкладна потреба компанії, що змушує працівників вдаватися до нових способів реклами своїх продуктів та послуг. Об’єктом дослідження є агентство з нерухомості «ЛеоРент», яке було засноване 10 років тому у місті Львів. Це невелика компанія, яка складається з 15 агентів з нерухомості. «ЛеоРент» надає послуги як фізична особа підприємець в сфері оренди, суборенди та купівлі житла. Предметом діяльності досліджуваного агентства нерухомості є надання послуг та консультацій в сфері оренди житлової та комерційної нерухомості, укладання договорів купівлі-продажу житлової та комерційної нерухомості, суборенда житлової нерухомості. Компанія надає послуги у місті Львів та в передмісті Львова. Метою діяльності агентства «ЛеоРент» є - одержання прибутку шляхом надання послуг в сфері оренди, суборенди та купівлі нерухомості. Ціль агентства - бути унікальною та універсальною компанією, яка надає послуги на найвищому рівні у місті Львів. Формальна модель задачі складається з інформаціїйної моделі та функціональної модель задачі. Формальна модель задачі наочно показує, як теорію, побудовану змістовно та логічно, можна матеріалізувати в систему конкретних об’єктів. Розгорнута теорія допоможе побачити процес маніпулювання цими об’єктами, відповідно до певних правил. Опис процесів, які відбувалися під час рекламно-інформаційного забезпечення агентства нерухомості «ЛеоРент», зображені у вигляді схем, потоків даних, діаграм та інших засобів. Для формування моделі задачі було вивчено процеси, які відбуваються в компанії. Та розбито систему на підсистеми, а потім на підфункції. При том цьому цілісна картина, у якій можна прослідкувати всі взяємозв’язки зберіглася. У четвертому розділі зібрано найцікавішу інформацію в дипломній роботі – результати діяльності. Та статистика проробленої роботи по інформаційно-рекламному забезпеченню агентства нерухомості «ЛеоРент». Для просування сторінки було вибрано соціальну мережу Instagram. На даний момент Instagram - найпопулярніша соціальна мережа в плані просування власного бренду, продукту. Це обумовлено великими можливостями для підприємців в плані залучення аудиторії. Потенційні покупці можуть прийти до продавця через таргетовану рекламу, яка природньо зливається зі звичайними дописами. Через додані хештеги, які пишуться в дописі, позначаючи, головну ідею допису. Через додану геолокацію, яка може відзначати місце розташування магазину, ресторану, офісу і тд. Ще один спосіб – пропозиції Instagram. Це ще один безкоштовний спосіб для бізнесу знайти свого покупця. Підбірки Instagram формуються відповідно до вподобань. Тому можливість знайти свого клієнта велика. Для реалізації мети роботи було використано системний підхід та контент-план, який слугував орієнтиром, в написанні дописів. Для складання контент-плану, було використано три види дописів: розважальний, інформаційний, допис-розіграш. 85 Не зважаючи на пандемію Коронавірусу та низький попит на оренду житла, сторінка показала добрі показники. Це пов’язано з регулярністю додавання дописів і розповідей. Підсумовуючи, варто сказати, що Instagram ідеальна мережа для просування бізнесу, це обумовлено надзвичайно великим інструментарієм та можливостями для просування, як платного так і безкоштовного. В своїй роботі я використала безкоштовний підхід. Але він виявися досить ефективним. Ключові слова – нерухомість, агентство нерухомості, соціальна мережа, сторінка, допис, Instagram. Перелік використаних наукових джерел. 1. Форкун, Ю. В. Сучасні підходи технології розроблення та формування інформаційно- довідкового забезпечення суспільних комунікаційних систем / Ю. В. Форкун, А. М. Пелещишин // Східно-Європейський журнал передових технологій, No2/2(56)2012 - С. 3- 12. 2. Trach, O. Functional-network model of tasks performance of virtual communication life cycle directions / O. Trach, A. Peleshchyshyn // Proceedings of the XIth International Scientific and Technical Conference (CSIT 2016). Lviv Polytechnic Publishing House. 2016. P. 108- 110. ? doi: 10.1109/STC-CSIT.2016.7589881. 3. Комова М. В. Принципи співвідношення фактів та інтерпретацій у засобах масової інформації Монографія. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 252 с. 4. Korzh R., Peleshchyshyn A., Fedushko S., Syerov Yu. Protection of University Information Image from Focused Aggressive Actions. Advances in Intelligent Systems and Computing: Recent Advances in Systems, Control and Information Technology, SCIT 2016, Warsaw, Poland. Springer, 2017. Volume 543. pp 104-110. 5. Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства, Монографія / А. М. Пелещишин, Ю. О. Сєров, О. Л. Березко, О. П. Пелещишин, О. Ю. Тимовчак-Максимець, О. В. Марковець. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 368 с. 6. Bowden Jayson The Impact of Social Media Marketing Trends on Digital Marketing: [Електронний ресурс]. - Social Media Today . - https://mashable.com/2011/06/23/paid-earned- owned-media/.