Інформаційне забезпечення супроводу реєстрації учасників гуртків ораторії-катехитичної школи імені святого Домініка Савіо
Автор: Гула Оксана Тарасівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Інститут: Інститут гуманітарних та соціальних наук
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Гула О.Т., Вовк Н.С. (керівник). Інформаційне забезпечення супроводу реєстрації учасників гуртків ораторії-катехитичної школи імені святого Домініка Савіо. Магістерська кваліфікаційна робота. - Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація Оцінивши поточний стан автоматизації українських освітніх закладів, виходить, що освітні заклади потребують нової пропозиції впровадження автоматизованої інформаційної системи, яка допоможе не тільки вивести їх позашкільний освітній заклад на новий рівень надання послуг, а й скоротить час на обслуговування і витрати, щоб отримувати максимальне прибуття нових учнів, що є головною метою його діяльності. Завдяки огляду аналітичних джерел можна зробити висновок, що інформації про рекламу освіти є не достатня кількість, а про чат-боти, які можуть надавати освітні послуги, мінімальна кількість. Адже термін «реклама освіти» з’явився відносно нещодавно, оскільки раніше реклама була не регулярною та спонтанною. Рівень законодавчого регулювання реклами в освіті є досить низьким, згідно із Законом України «Про рекламу» реклама повинна не дискримінувати за ознаками походження, соціального та майнового стану, освіти, тощо. Потенціал розвитку чат-бота дуже великий і він дійсно здатний обслуговувати клієнтів різного рівня і використовуватися в різних бізнес-аспектах. В цілому, інформаційні технології в маркетингу володіють величезними можливостями, які значно розширюють канали взаємодії з цільовою аудиторією. Слід усвідомлювати, що існує велика кількість різноманітних ботів, які беруть участь у житті людей уже зараз. При відвідуванні веб-сайту можна зустріти бота-помічника, який зможе відповісти на прості питання про товари. При виникненні проблем цей бот зможе направити запит до працівника підтримки сайту на основі наданих користувачем даних. Також у багатьох установах існують боти для розсилки інформації та для швидкого замовлення послуги без покидання месенджерів. Підтримка команд – це те, що відрізняє бота від звичайного користувача. Примітивні боти обмежуються лише цим функціоналом. У таких ботів є певний обмежений набір доступних команд, які вони здатні обробити та виконати пов’язану із ними дію. Часто для зручності користувача ці команди подаються візуально у інтерфейсі месенджера і для їх відправки достатньо просто натиснути по ній на екрані. У своїй інформаційній діяльності катехитична школа використовує соціальні мережі Instagram, Facebook та почала недавно використовувати Telegram, You Tube та рідко використовує поліграфічну продукцію у вигляді оголошень. Для кращого функціонування рекламної діяльності потрібно приділяти більше уваги соціальній мережі, оскільки це є дуже вдалий зв’язок з громадськістю та потенційними учнями катехитичної школи. Варто збільшити кількість дописів у мережі, залучати більшу кількість молоді до неї, постити цікаві новини, розповісти читачам про діяльність ораторії та катехитичної школи, про проведення гуртків та розкладу їх проведення. Для створення чат-боту для ораторії-катехитичної школи імені святого Домініка Савіо потрібно визначити його цільове спрямування і зібрати необхідну інформацію. Також необхідно вдало підібрати платформу для створення чат-ботів. Для інформаційного забезпечення ораторії-катехитичної школи було обрано платформу Yourchat, яка може задовольнити більшість потреб та вимог до інформаційного забезпечення. Ораторія-Катехитична школа імені Святого Домініка Савіо є досить затребуваною серед молоді, оскільки у наш час таких місць де молодь може провести вільний час і з користю мало існує і вона залучає різні платформи для поширення інформації, такі як Facebook сторінка, Instagram сторінка, Telegram канал, You tube канал. Багато різних сфер занять і розваг є також гарною рекламою для діяльності ораторії та школи. Основним напрямом поширення більшої кількості дітей та молоді є соціальні мережі, зокрема Instagram сторінка, оскільки молодь зараз більше часу проводить саме у цій соціальній мережі. В результаті виконання практичної частини магістерської кваліфікаційної роботи створено чат-бот для ораторії-катехитичної школи імені святого Домініка Савіо, що допоможе: інформувати потенційних учасників про інформацію про гуртки, здійснити реєстрацію на обраний гурток, а також зв’язатись із контактними особами. Для створення чат-боту було визначено ціль його створення та місце реалізації. Він містить всю необхідну інформацію для забезпечення відповідей на інформаційних запитів потенційних учасників та проведення реєстрації учасників. Ключові слова: чат-бот, месенджер, інформація, реєстрація, платформа. Перелік використаних літературних джерел: 1. Василів М. М. Основи створення комп’ютерних публікацій/ Василів М. М.// Івано-Франківський коледж державного вищого навчального закладу "Прикарпатський національний університет ", Івано-Франківськ, 2015 2. Ігнатуша О. М. Реєстраційні документи релігійних громад як масові джерела до вивчення історії церкви в Україні (20–30-ті роки ХХ ст.)/ Ігнатуша О. М.// Режим доступу: http://istznu.org/dc/file.php?host_id=1&path=/page/issues/17/17/ignatusha.pdf. 3. Подольна В.В. Особливості просування освітніх послуг/ Подольна В.В С.П. Усик .// Вісник КНУТД, №4, 2013 4. Вовк Н. Логотип як ключовий елемент інформаційно-рекламної продукції профорієнтаційної роботи ЗВО / Н.Вовк, Г.Чекалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2018: матеріали VIІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2018. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. - С.248-249. 5. Безродна С.М. Управління якістю: Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів /Безродна С.М.//Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Чернівці, 2017 Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/34024/1/Bezrodna_Upravlinnia_yakistiu_2017.pdf. 6. Козак О.М. Стан ринку освітніх послуг в Україні/Козак О.М.//Економічний простір, c.34. 7. Назайкин А.Н. Рекламная кампания: виды, этапы, учасники/Назайкин А.Н.// Режим доступу:http://www.nazaykin.ru/AD/campaign/ad_camp.htm.