Дослідження термонапруженого стану підсилених залізобетонних труб металевими гофрованими конструкціями при дії змінних кліматичних впливів навколишнього середовища

Автор: Рибак Роман Тарасович
Кваліфікаційний рівень: магістр (ОНП)
Спеціальність: Будівництво та цивільна інженерія (освітньо-наукова програма)
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: англійська
Анотація: Рибак Р.Т., Парнета Б.З. (керівник). Дослідження термонапруженого стану підсилених залізобетонних труб металевими гофрованими конструкціями при дії змінних кліматичних впливів навколишнього середовища. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет "Львівська політехніка", Львів, 2021. Розширена анотація. Використання металевих гофрованих конструкцій дає змогу проводити реконструкцію існуючих залізобетонних споруд методом гільзування [1-7]. Ця технологія дозволяє виконувати повне й ефективне заповнення внутрішнього простору та, крім цього, відремонтувати дефектну споруду без припинення руху транспортних одиниць і виключає необхідність її розбирання. Проте, на межі шарів конструкції можуть виникати тріщини або відшарування матеріалів, зумовлені значними перепадами температур навколишнього середовища. Об’єкт дослідження – залізобетонна водопропускна труба, яка підсилена металевою гофрованою конструкцією. Предмет дослідження – температурне поле та напружений стан залізобетонної труби. Мета дослідження: провести розрахунок розподілу температурного поля та напруженого стану залізобетонної труби, яка підсилена металевою гофрованою конструкцією при дії максимальних температур на зовнішній та внутрішній поверхнях труби. В результаті дослідження було проведено аналіз технічного стану транспортних споруд, розроблено технологію підсилення пошкоджених залізобетонних труб, проведено числовий розрахунок температурних напружень та деформацій залізобетонної труби підсиленої металевою гофрованою конструкцією та запропоновано методику їх оцінки. Ключові слова – тришарова конструкція, дефектна споруда, температура навколишнього середовища, металева гофрована конструкція, напружений стан. ? Перелік використаних літературних джерел: 1. Посібник до ВБН В.2.3-218-198:2007 Споруди транспорту. Проектування та будівництво споруд із металевих гофрованих конструкцій на автомобільних дорогах загального користування. – К., 2007. – 122 с. 2. Kovalchuk V.V. Erweiterung der Verkehrsanlagen durch den Einsatz von Wellblechstrukturen auf Rai und Strassen Ukraine / Матеріали міжнародного технічного семінару «Перспективні технології ремонту земляного полотна та верхньої будови колії». – Львів, 2015. – С.20-21. 3. Ковальчук В. В. Дослідження температурного поля та напруженого стану металевих гофрованих труб / В.В. Ковальчук // Збірник наукових праць: Ресурсоекономні матеріали, конструкції, будівлі та споруди. – Рівне, 2014. – №29. – С.186–192. 4. Содержание, реконструкция, усиление и ремонт мостов и труб / В.О. Осипов [и др.]; под ред. В.О. Осипова и Ю.Г. Козьмина. – М. : Транспорт, 1996. – 471 с. 5. V. Kovalchuk. Study of the stressstrain state in defective railway reinforcedconcrete pipes restored with corrugated metal structures / V. Kovalchuk, R. Markul, A. Pentsak, B. Parneta, O. Gajda, S. Braichenko // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – Kharkov.: 5/1 (89) 2017. – С.37 – 44. doi: DOI: 10.15587/1729-4061.2017.109611. 6. Чертовикова Е. И. Применение металлических гофрированых труб на автомобильных дорогах / Е. И. Чертовикова, А. Ю. Шаров. – Екатеринбург.: Электронный архив УГЛТУ, 2012. – С. 287–289. 7. Vitalii Kovalchuk. Estimation of carrying capacity of metallic corrugated structures of the type multiplate mp 150 During interaction with backfill soil / Vitalii Kovalchuk, Yuri Kovalchuk, Mykola Sysyn, Volodymyr Stankevych, Oleksiy Petrenko// Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – Kharkov.: 1/1 (91) 2018. – p.18 – 26. doi: 10.15587/1729-4061.2018.123002.