Офісна будівля з підземною автостоянкою у м. Львів

Автор: Зарицький Юрій Олегович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Аннотація Зарицький Ю.О. , Бліхарський З.Я. (керівник). Проектування офісної будівлі з підземною автостоянкою у м.Львів. Магістерська кваліфікаційна робота. Національний університет "Львівська політехніка", Львів, 2020. Розширена анотація Об’єкт проектування-офісна будівля з підземною автостоянкою у м. Львів. Будівельний майданчик знаходитись в групі інших існуючих будинків вже існуючої забудови по вулиці Зелена . Дана будівля запроектована для будівництва у 1 кліматичному районі, клас наслідків –СС2. Будівля запроектована дев’яти поверховою з підземною автостоянкою, та з розмірами в осях 20,75 х 35,1 м. Висота підземної автостоянки – 3,6 м, всіх типових поверхів становить - 3,4 м. Офісна будівля має складну геометричну форму , 8 та 9 поверхи в плані мають менші розміри. Конструктивна схема будинку – просторова рамно-зв’язкова конструкція з заповненням з цегли товщиною 250мм . Крок колон змінний, також присутні колони розташовані під кутом. Переріз колон становить 1200х400мм та 250х640мм. Колони жорстко з’єднані з монолітною плитою перекриття та фундаментною плитою. Також просторову жорсткість забезпечують діафрагми жорсткості. Для розрахунку вибираємо 4 конструкції, а саме фундаментна плита, плита перекриття, колона підземної автостоянки, плита пандусу. Для всіх конструкції приймаємо бетон класу С25/30, та арматуру класу А400С. Плиту перекриття та фундаментну розраховуємо за допомогою програмного комплексу “Мономах”, решту конструкцій розраховую ручним методом. Для розрахунку каркасу житлового будинку мною було зібрано навантаження на каркасну конструкцію відповідно згідно ДБН В.1.2-2: 2006 "Навантаження та впливи". У технологічному розділі мною було розроблено технологічну карту для влаштування опалубки монолітної плити перекриття та розроблений будівельний генеральний план. В розділі економіки були складені локальний, об’єктний та зведений кошториси. Все це було виконано в програмному комплексі “АВК”. Метою наукового розділу було порівняння методів розрахунку кронштейнів системи вентильованого фасаду. Було порівняно три варіанти розрахунку та надані висновки по їх точності та відповідності один одному. Ключові слова: конструктивна схема, колона, плита перекриття, фундаентна плита, система вентильованого фасаду. Використані джерела: 1. ДБН В.1.2-14:2018 “Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд” - Київ: Мінрегіонбуд України, 2018 2. ДБН В.2.1 – 10:2018 “Основи і фундаменти будівель та споруд. Основні положення” - Київ: Мінрегіон України, 2018 ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. – К.: Мінбуд України, 2006 3. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи.-К.: Мінбуд України, 2006 4. ДСТУ Б В.2.6-156:2010 “Бетонні та залізобетонні конструкції з важкого бетону. Правила проектування” - Київ: Мінрегіонбуд України, 2010 5. ДБН В.2.6-33:2018 ”Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією”-- Київ: Мінрегіонбуд України, 2018.