Дослідження та удосконалення системи товаропросування ТОВ «Троян-Пак».

Автор: Пересунько Анжела Володимирівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Інститут: Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: німецька
Анотація: Пересунько А.В., Данько Т.І. (керівник). Дослідження та удосконалення системи товаропросування ТОВ «Троян-Пак». Магістерська кваліфікаційна робота, - Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. У магістерській кваліфікаційній роботі розглянуто теoретичні аспекти збутової діяльності підприємств, його особливості та принципи формування. В першому розділі «Теоретичні аспекти системи товаропросування підприємства» зроблено підсумок трактування понять «товаропросування», «збут», «збутової діяльності»; охарактеризовано наявні форми та канали товаропросування; досліджено та упорядковано принципи формування ефективної збутової політики. Таким чином, в першому розділі нами було узагальнено, що поняття «товаропросування» - представляє собою діяльність з планування, перетворення в життя і контролю за фізичним переміщенням продукції від місць її виробництва до місць продажу для задоволення потреб споживачів із вигодою для виробників [1]. Виявлено, що основне завдання збутової політики підприємства полягає в тому щоб забезпечити підприємству конкурентні позиції на ринку із найоптимальнішим розміром затрат [7]. У другому розділ «Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства ТОВ «Троян-Пак» проведено оцінку фінансової діяльності всього підприємства та зроблено аналіз продуктивності роботи збутового відділу. Аналізоване підприємство представлене лінійно-функціональною структурою управління. Значення показників ділової активності за звітний рік зменшилися порівняно з базовим. Це говорить про уповільнення обороту оборотних засобів та уповільнення роботи самого підприємства. Також виявлено, що на момент дослідження підприємство має проблеми в роботі збутового апарату, що безпосередньо впливає на його фінансові показники. У третьому розділі «Рекомендації щодо удосконалення системи товаропросування ТОВ «Троян-Пак» запропоновано заходи для покращення роботи збутової діяльності підприємства . Обґрунтовано маркетингові заходи із стимулювання попиту на продукції, сформовано методи із оптимізації системи оплати праці. Доведено, що при впровадженні системи маркетингових заходів із стимулювання збутової діяльності, підприємство зможе вийти на новий рівень розвитку і зможе бути доступним на всіх вітчизняних ринках. Об’єктом дослідження є збутова діяльність ТОВ «Троян-Пак». Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення системи товаропросування ТОВ «Троян-Пак». Метою дипломної роботи є дослідження сутності і управління системи товаропросування та визначення напрямків її удосконалення. В результаті впровадження таких заходів: проведення реклами, стимулювання системи оплати праці та впровадити омніканальну збутову стратегію підприємство зможе: - зменшити витрат, що пов’язані із собівартістю продукції; - підвищити ефективність роботи персоналу; - покращити продуктивність праці; - розширити клієнтську базу, -покращення рівня обслуговування клієнтів. Ключові слова: товаропросування, збут, підприємство, збутова політика, продукція, витрати, удосконалення. Література 1. Липчук В. В. Маркетинг - URL: https://ukrtextbook.com/marketing-lipchuk-v-v/marketing-lipchuk-v-v-6-1-tovaroprosuvannya-jogo-sut-i-znachennya.html 2. Михайленко О. Ф., Євдокимова Н. М., Лозовик Ю. М. та ін. Планування і контроль на підприємстві : навч. посіб. за заг. ред. О. Ф. Михайленко. - К. : КНЕУ, 2014. – 459 с.