Дослідження та розробка системи управління взаємодією підприємства та клієнтів на основі хмарних технологій
Автор: Мороченець Дмитро Ярославович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Комп'ютеризовані системи управління та автоматика
Інститут: Інститут комп'ютерних технологій, автоматики та метрології
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Мороченець Д. Я., Влах-Вигриновська Г. І. (керівник). Дослідження та розробка системи управління взаємодією підприємства та клієнтів на основі хмарних технологій. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська Політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. Хмарні технології – це розподілені технологічні платформи, що використовують складні технологічні процеси для створення масштабованого та надійного середовища надання обчислювальних ресурсів, яке може віддалено використовуватися організаціями для зменшення витрат на власну ІТ-інфраструктуру. Основною метою створення хмарних технологій було перенесення всіх навантажень з інфраструктури підприємства на віддалені сервери, що дозволяло підприємству максимально зменшити або взагалі відмовитись від власно ІТ-інфраструктури [1]. Система управління взаємодією підприємства та клієнтів (CRM) являє собою об’єднання розрізнених інструментів ведення бізнесу. Клієнтська база, історія витрат клієнта на послуги компанії, статистика руху замовлень та інші функції надаються у якості єдиного сервісу. Система автоматизована та масштабована, дозволяє спростити процес залучення нових клієнтів та автоматизувати процеси взаємодії з вже існуючими замовниками [2]. Об’єкт дослідження: процес інтеграції хмарних сервісів. Предмет дослідження: системи управління взаємодією підприємства та клієнтів. Мета дослідження: дослідження сучасних методів побудови системи управління взаємодією підприємства та клієнтів через мобільний додаток з використанням хмарних технологій. В даній магістерській роботі було розроблено систему управління взаємодії підприємства та клієнтів на основі хмарної PaaS-платформи Amazon Web Services (AWS) з використанням нереляційних баз даних NoSQL. В першому розділі було проведено огляд основних типів хмарних сервісів. Розглянуті сучасні моделі розгортання хмарних сервісів та моделі надання послуг хмарних обчислень. Були проаналізовані найпопулярніші хмарні сервіси. В другому розділі був проведений аналіз існуючих систем управління взаємодією підприємства та клієнтів. На основі аналізу був створений список основних функцій CRM, які обов’язкові для кожної системи. Були проаналізовані ризики використання такої системи та визначені обов’язкові заходи безпеки для збереження конфіденційних даних. В третьому розділі було розроблену CRM-систему взаємодії підприємства та клієнтів, спроектовано структуру таблиць для бази даних та розроблено алгоритм роботи. Основою для системи була вибрана хмарна платформа Amazon Web Services. Для розробки системи була вибрана мова програмування С++ та середовище розробки Visual Studio. Для збереження даних у хмарі була вибрана NoSQL база даних AWS DynamoDB. Для реалізації взаємодії системи та сервісів AWS використовувався AWS SDK C++. Ключові слова: хмарні технології, ІТ-інфраструктура, CRM, AWS, C++. Перелік використаних літературних джерел: 1. Thomas Erl, Ricardo Puttini & Zaigham Mahmood (2013). Cloud Computing: Concepts, Technology & Architecture, 1st edition. 2. Paul Greenberg (2009). CRM at the Speed of Light, Fourth Edition: Social CRM 2.0 Strategies, Tools, and Techniques for Engaging Your Customers Hardcover – December 9, 2009