Паркінг для легкових автомобілів на 7 поверхів у м. Чернівцях
Автор: Дричик Андрій Вікторович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Промислове і цивільне будівництво
Інститут: Інститут будівництва та інженерних систем
Форма навчання: денна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Розширена анотація до магістерської кваліфікаційної роботи Дричик А.В., Гладишев Г.М. (керівник). Паркінг для легкових автомобілів на 7 поверхів у м. Чернівці. Магістерська кваліфікаційна робота. – Національний університет «Львівська політехніка», Львів, 2020. Розширена анотація. Транспорт – одна з найважливіших складових частин економіки нашої країни. Сьогодні проблеми існують для всіх видів транспорту, а не вирішені проблеми для одного виду транспорту, створюють додаткові труднощі для інших. З кожним роком у світі спостерігається тенденція збільшення кількості автомобілів. У 80-х роках ХХ сторіччя в світі нараховувалось близько 350 мільйонів авто. Розвиток транспортної інфраструктури, спричинив за собою проблему паркування автотранспорту.[1] Основними завданнями економічного розвитку м.Чернівці є підвищення безпеки автомобільного руху і зменшення шкідливого впливу транспорту на навколишнє середовище. Також передбачено подальше забезпечення розвитку всіх видів транспортних засобів. Все вище перелічене наштовхує нас на думку щодо вивчення проблеми «стоячого транспорту». Досвід індустріально розвинених країн показує, що йде тенденція до росту числа автомобілів, росту відстані переміщення, значне забруднення від громадського транспорту, транспортні витрати на дорожніх мережах, великі витрати на їх розвиток, нестача місць для стоячих автомобілів в місцях зосередження інтересів в щільно забудованих житлових районах. Остання проблема стає найбільш гострою в сучасних реаліях. Виникає потреба направити розвиток транспорту таким шляхом, щоб питання пов’язані з розвитком автомобілізації, в тому числі проектування і розміщення стоянок і гаражів, вирішилось без особливих труднощів і з обґрунтованою перспективою. За високих темпів розвитку автомобілізації міста Чернівці, недостатньо в щільній забудові міста визначити необхідну кількість збільшення об’ємів будівництва гаражів та стоянок. Проблема може бути успішно вирішена тільки комплексними заходами що включають будівництво багатоповерхових паркінгів. Проблема стоянок і паркінгів привертає все більше уваги наукових і проектних організацій. Проблема нестачі місця для паркування транспорту напряму пов’язана із стрімким розвитком автомобілізації країни. Об’єкт будівництва – паркінг для легкових автомобілів на 7 поверхів. Мета будівництва – вирішення проблеми нестачі місць для паркування автотранспорту у м. Чернівці. Проект семиповерхового паркінгу розроблений для умов будівництва м. Чернівці.[9] Крок колон – 6м., проліт – 6 і 7,2 м.. Будівля в плані має прямокутну форму з розмірами в осях 78700?38200. З двох сторін в осях 4-7 і 12-15 до фасаду прибудовані гвинтові одноходові рампи. Висота будівлі 24700м. Конструктивна схема: крок колон в повздовжньому напрямку - 6 м, в поперечному – 6м і 7,2м. Просторова жорсткість забезпечується діафрагмою жорсткості в поперечному і поздовжньому напрямку. [4-6] Запроектовано 7 поверхів, висота кожного – 3,3м. Каркас залізобетонний. Огороджувальні конструкції представлені керамзитобетонними панелями та цегляними стінами.[2-3] На першому поверсі будівлі, крім приміщень зберігання авто, розміщений блок технічного обслуговування авто з приміщеннями для зберігання горючо-мастильних матеріалів, мийки, станції технічного обслуговування, а також приміщення обслуговуючого персоналу. На типових поверхах розміщені приміщення обслуговуючого персоналу, і приміщення зберігання автомобілів. Проект включає в себе архітектурний, розрахунково-конструктивний розділи, розділ з технології і організації будівництва, науковий та економічний розділи.[7] На генплані окрім запроектованої будівлі розташований магазин запчастин, відкрита автостоянка, відкритий майданчик з ескалаторами для ремонту автомобілів. Графічна частина магістерської кваліфікаційної роботи представлена тринадцятьма аркушами, на яких відображено: архітектурні рішення, рішення з технології і організації будівельного виробництва, а також креслення конструкцій, що були розраховані в конструктивному розділі.[10,8] Ключові слова – паркінг, архітектурні рішення, проект, крок колон, проліт, залізобетонний каркас, графічна частина, розділ. Перелік використаних літературних джерел: 1. Українська радянська енциклопедія: у 12 т. / гол. Ред. М.П.Бажан; редкол.: О.К.Антонов та ін. – 2-ге вид. – К.: Головна редакція УРЕ, 1974-1985. 2. Байков В.Н., Сигалов Э.Е. «Железобетонные конструкции», 1985 р., Москва-Стройиздат. 3. А.Я. Барашиков «Залізобетонні конструкції», Київ 1995. 4. М.В. Берлинов «Основания и фундаменты», Москва-1988. 5. Л.Н. Шутенко, А.Д. Гильман «Основания и фундаменты. Курсовое и дипломное проектирование». Киев-1989. 6. ДНАОП 6.1.00-2.08-85 «Монтаж металевих і збірних залізобетонних конструкцій. Вимоги безпеки». 7. Каталог проектів інвентарних будівель для будівельно-монтажних організацій. Москва 1983. ДБН А.3.1-5-96. «Організація будівельного виробництва». 8. Бучок Ю.Ф. «Будівельні конструкції: Основи розрахунку»: Підручник. -— К: Вища школа,1994 ,- — 147с.;