Графічні та психологічні аспекти різдвяних емограмних зображень
Автор: Данищук Уляна Степанівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ до магістерської роботи Данищук У.С. «Графічні та психологічні аспекти різдвяних емограмних зображень» Актуальність теми дослідження психологічних та графічних аспектів емограмних зображень в умовах сьогодення походить із стрімкого розвитку мобільних технологій та Інтернету, а також розповсюдженням в рамках комп’ютерно-опосередкованої комунікації, таких специфічних ідеограм для невербального суспільства, як стікери. Еволюціонуючи, вони змінюють роль і значення в письмовій комунікації, поступово стають невід’ємним атрибутом графічного зображення. Об’єктом дослідження є різдвяні емограмні зображення у соціальних мережах. Предметом дослідження є графічні та психологічні аспекти різдвяних емограмних зображень. Метою дослідження є визначення прийомів розробки різдвяних емограмних зображень у вигляді емоцій у цифровій комунікації, визначення потенціалу стікерів та емодзі у якості засобів візуальної мови. Відповідно до мети визначено так завдання дослідження: Систематизувати наукові та публіцистичні джерела пов’язані із теорією графічних та психологічних аспектів емограмних зображень; Проаналізувати зразки ілюстрацій стікер-паків у соціальних мережах; Розробити методи дослідження емоційної графіки у невербальній мові; Окреслити систему наукових поглядів на способи створення емограмних зображень в залежності від сприйняття різними верствами населення, демографічного впливу тощо. Розробити пропозиції емограмних зображення у вигляді різдвяних стікерів з урахуванням отриманих результатів. Для досягнення поставленої мети використано наступні методи дослідження: порівняльного аналізу, композиційного аналізу, колірного аналізу, образно-змістового співставлення тощо. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше були досліджені психологічні та графічні аспекти різдвяних стікерів, враховуючи традиції українців. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості використання стікерів у соціальній мережі Telegram, застосовуючи їх підчас листування. Структура роботи і обсяг роботи: Структура: робота складається з 5-ти розділів, вступу і висновків. Об’єм – 104 ст. Рисунків – 39 Кількість використаної літератури - 77 Ключові слова: емограмні зображення, емодзі, стікери, емотикони, емоційна графіка, емпатійне проектування, соціальні мережі, невербальна комунікація.