Використання піксель-арту як стилістичного напряму в відеоіграх

Автор: Мосевич Іван-Роман Вікторович
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: Анотація Магістерська наукова робота присвячена дослідженню та актуалізації піксельної графіки в сучасних відеоіграх а також правильності її застосування. Робота демонструє основні способи створення спрайтів та усі принципи побудови якісної графіки які використовували художники від 70х років минулого століття і до сьогодні. Наведено практичні рекомендації щодо кожного етапу розробки. Об’єкт — піксель Арт, сучасні технології в дизайні продуктів відео-ігрової індустрії Предмет — графічні та технічні засоби піксельної графіки в дизайні ігор Мета: дослідити та актуалізувати піксельну графіку у відеоіграх. Завданням першого розділу було розповісти про історію виникнення напряму, пояснити основні причини популярності та проаналізувати існуючі проекти у всіх часових відрізках. Інформація в другому розділі покроково ілюструє етапи створення спрайтів та анімації, аналізує способи створення графіки, вказує на правильність застосування кольорової гами, палітри, та пояснює різницю білінійної та бікубічної інтерполяції. Третій розділ формує проектну пропозицію та аргументує застосування вирішень проблематики. Розділ зображує точні цифри щодо сформованого ринку відеоігор та перспективи його подальшого розвитку. Ключові слова: піксельна графіка, відеоігри, піксель арт, ігровий дизайн.