Особливості формування візуальної ідентифікації для представлення медової продукції

Автор: Кінаш Іванна Іванівна
Кваліфікаційний рівень: магістр
Спеціальність: Дизайн
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Форма навчання: заочна
Навчальний рік: 2020-2021 н.р.
Мова захисту: українська
Анотація: АНОТАЦІЯ Кінаш І.І. Особливості формування візуальної ідентифікації для представлення медової продукції. Магістерська наукова кваліфікаційна робота за спеціальністю 022 «Дизайн» - кафедра дизайну та основ архітектури Національного університету «Львівська політехніка» Міністерства освіти і науки України – Львів, 2020. Головною науковою проблемою магістерського дослідження є виявлення особливостей формування візуальної ідентифікації. Актуальність теми. Продаж натуральних медових продуктів різноманітний і затребуваний.. В умовах конкурентної боротьби, бізнесменам доводиться винаходити нові товари і пoслуги. Тільки нестандартні рішення і креативний підхід допоможуть виділитися з великої кількості крамниць і створити власну клієнтську базу. Для цього і створюється фірмoвий стиль продукту, щoб пoкупець міг розпізнати цeй продукт серед інших. Актуальність визначається наступними положеннями: Відсутністю усталеного наукового бачення проблеми Наявністю певних стереотипів у візуальній культурі, пов’язаних із ідентифікацією медової продукції. Потребою систематизації та класифікації закономірностей використання образів у сучасних носіях візуальної комунікації; Пошуком нових шляхів інтерпретації візуального представлення медової продукції. Об’єктом дослідження є візуальна ідентифікація для представлення медової продукції. Предметом дослідження є особливості формування візуальної ідентифікації для представлення медової продукції засобами графічного дизайну. Межі дослідження: проект засобів візуальної ідентифікації медової продукції на прикладі фестивалю «Пасіка». Метою роботи встановлення принципів формування візуальної ідентифікації для представлення медової продукції засобами графічного дизайну. Завдання дослідження: Проаналізувати та систематизувати наукову літературу та емпіричну базу дослідження; Виявити завдання, функції та основні компоненти систем візуальної ідентифікації Встановити основні графічні та композиційні параметри візуального представлення медової продукції у мистецтві та дизайні;. Сформувати бачення сучасного стану медового виробництва, дати наукову оцінку готовим взірцям сучасної візуальної комунікації та сформувати рекомендації по представленню медової продукції в графічному дизайні Створити власну проектну пропозицію ряду графічних інтеграторів з використанням основних висновків дослідження Наукова новизна дослідження полягає у тому, що: Встановлено основні графічні та композиційні параметри візуального представлення медової продукції у мистецтві та дизайні;. Сформовано власне бачення сучасного стану медового виробництва, та дано наукову оцінку готовим взірцям сучасної візуальної комунікації Сформульовано рекомендації по представленню медової продукції в графічному дизайні Створено власну проектну пропозицію з використанням основних висновків дослідження. Методи дослідження. Метод аналізу- досліджувались подібні фестивалі та ярмарки, які проводяться в Україні, їхню специфіку, елементи візуальної ідентифікації; Метод дедукції- зробили висновки чого саме люди чекають від таких заходів, що їм цікаве та необхідне, як саме привернути увагу більшості; Метод класифікації- цей метод дозволив розложити все по своїх місцях, щоб не було хаосу, дало зрозуміти, з чого починати, щоб зацікавити відвідувача пройти , та побачити все до кінця; Метод експерименту, який дозволив вияснити в яких масштабах варто робити даний захід, та для кого він буде не тільки цікавим, а й корисним. Це допомогло уникнути помилок. У першому розділі досліджували стан наукових джерел; вивчали методику та базу досліджень; ознайомлювались з сучасними тенденціями візуальної ідентифікації. У другому розділі досліджували формування систем візуальної ідентифікації; вивчали основні компоненти та завдання графічного дизайну; досліджували виникнення меду. У третьому розділі аналізували стан перспективи розвитку виробництва меду; вивчали проблематику формування логотипу; застосовували біоморфізм у графічній ідентифікації. У четвертому розділі визначали та формулювали технічне завдання проекту; аналізували аналоги фестивалів та ярмарок; розробляли дизайн проекту елементів графічної ідентифікації. Структура та обсяг роботи: Структура - вступ, 4 розділи, висновки та додатки. Об’єм - 83 сторінки Зображення - 36 Таблиці – 3 Кількість використаних джерел – 31 Ключові слова: графічний дизайн, бренд бук, фірмовий стиль, логотип, бренд, реклама, біоморфізм, фестиваль